May 7, 2011

uwaaa. rasa nak nangis

sedihnya bila tau kita yang bersalah.





sedihnya bila tau kita kecikkan hati orang.





sedihnya bila kita tak dapat tebus balik kesalahan. sebab the damage is done





.
sedihnya.sedihnya. aku memang berniat buat salah tu. at the end aku yang menyesal. IM SORRY! im just being pathetic for begging your attention.





wrong timing for the confession. curse backfires. I AM SORRY!






sorry for being such a troublesome in your life. uwaaa. sedihnya. sedihnya. 


  

i am jerk. i know. SORRY again.






talks END here.

2 comments:

Sarah Sayuri Hartnett said...

aku takkan cakap aku faham perasaan kau tapi aku penah buat dan aku tahu mcm mana rasa bersalah tu...

arghhh...blurred,frustrated but it hurt more coz I know there's nothing that I can do to fix things

duraneyisyah said...

yes. theres nothing we can do to fix it. tapi aku dah okay lah sarah. hehe