May 8, 2011

internet yang lembap buat gua bertambah panas


gua pernah cakap sebelum ni, gua memang benci PLUS anti tahap gaban pakai broadband. gua rasa macam nak campak lombong je broadband ni.


























dah la rumah gua panas harini. gua pun sama panas macam rumah gua. sampai air paip rumah gua pun panas. gua tak tau la macam mana nak cakap. padahal rumah gua tak pakai water heater. air paip biasa pun panas. gua rasa macam nak pergi genting highlands mandi kat sana pukul 7 pagi.






















gua harini mood baik sikit. sebabnya gua makan berkati-kati makanan. luorang mungkin pernah gak makan banyak macam gua. tapi gua jarang makan banyak. bak kata orang putih kenyang perut suka hati. hati gua tengah senang ah ni.















petang tadi dalam pukul 3 camtu, gua pegi makan kat restoran arab. dengan mak gua. sebab gua rasa kalau gua ajak member atau boyfriend gua, gua confirm diorang berpinar mata tengok harga makanan dia. kedai tak lah standard. tapi luorang paham ah. kedai makan kat cyberjaya. nak survive kedai dia, goverment tax dia dekat rm10. luorang tau tak.






















cuba luorang bayangkan. kalau tax mcD macam tu? gua rasa memang tak ramai orang nak makan kat mcD. gila ke? luorang ingat, selama ni luorang makan takde bayar cukai ke? macam tadi tu, kedai arab tu, service+government tax je rm10? luorang bayangkanlah. mahal tak mahal. makanan dia memang dah mahal. tax lagi. memang lah. dunia akhir zaman.*tetiba*



















gua dah panas. dahi gua pon dah memercik peluh ni. tunggu masa je nak jatuh kat keyboard. gua nak chow. gua nak mandi. luorang jangan bayang lebih. gaya macam luorang tak pernah mandi je.




















ok. BYE!




*gua sengaja tekan enter banyak-banyak.




talks END here.

3 comments:

aww said...

wahhh mentang mentang bf gangster. hahahahaha

duraneyisyah said...

thats an insult roomate.

Sarah Sayuri Hartnett said...

hahaha...gelakkan komen aww kat atas tu

memang panas...panas. smpai nak jadi ikan kering dah nie