May 6, 2011

ipod

terasa nak makan semua benda bila duk rumah. YOU KNOW? susah nak control makan. ditambah lagi hatiku yang ceria sepanjang duduk di rumah.





everyday i kiss my brother. BOLEH? kenapa aku suka pakai ayat ni? okay. post kalini aku cuba tak pakai FUCK. hahaha. sebab roomate aku takut nak baca entri garang.





kenyataannya. aku benci gila kalau aku TERsalah jalan. atau TERsalah lorong. membazir minyak aku. ditambah pula aku membawa kereta manual. lenguh kaki aku drive.





aku cukup tak suka tengok muka penjual yang masam macam tengah tahan berak. ko tau tak macam mana rasa penyepak. grrrr. rasa nak buat muka baik tak payah ada kedai. tak payah buat pahala free aku mengutuk kau.






nak tau tak. PASAR MALAM KAT PUTRAJAYA MEGA BESAR! TERUJA GILA AKU!







ok. BYE!










talks END here.

2 comments:

Sarah Sayuri Hartnett said...

Warghhhh...aku benci broadband jugak!

sumpah lembab bila dah hbis limit..siak.buduss

kiss adik kau utk aku...ehhh What the fish

duraneyisyah said...

aku hari2 kiss dia. kau jgn jeles. muahhhhhh