May 29, 2011

aku benganggg!

result semua orang semester ni memang sengaja. okay. SENGAJA! direndahkan! arghhh. taik kentut betul! menyampah tahap gaban aku. aku cuba untuk mengawal perasaan marah dengan tidak mengeluarkan kata-kata kesat.




firstly. memang F sebab semua orang termasuk aku result jatuh menjunam kedalam gaung. WALAUPUN KURANG bilangan student yang kena repeat. tapi BETAMBAH bilangan student yang DISMISS. takkan lah dalam sesebuah kos tu, errm, bidang, ermm whateverlah TAKDA. okay, TIADA, yang pointer naik? 





MUSTAHIL GILA BABI KOTTT!






aku punyalah study bersengkang mata. takkan lah BODOH sangat kot. masalahnya sekarang TAKDA, TAKDE, TIADA result budak class aku yang naik pointer. yang peliknya apa tau tak? ada subjek aku tu dapat carry marks 36 point berapa entah tak dapat A? dapat B+? serius shit!







sem lepas ada carry marks aku tak sampai 30 boleh pulak dapat B- kot tak silap aku. eh, apa kaitan ni. jap.jap. ahhh. WHATEVERLAH! yang penting, aku memang tak percaya langsung kenapa result class aku sem ni semua pointer DROP! ni semua sengaja ni. ahhh. tension betul ah nursing department puncak alam ni. 






kepada PIHAK yang berkenaan. KAU INGAT SENANG KE NAK NAIKKAN CGPA?  



































akhir kata. FUCK AH!





talks END here.

No comments: