February 22, 2011

.... mari kita tidur ......

mesti bosan kan? aah. memang aku tengah bosan pon sekarang ni. rasa macam dumbshit gila babi. tak tau la pasal apa. hahaha. bodoh la aku nih. hmm. pape je lah. 
aku takde mood la sekarang. kenapa tah. kenapa eh? oh. maybe sebab aku ingat kawan aku nak call aku sebab birthday dia semalam. but not. haha. pathetic lah you ni duraney. erm. biasalah. orang dah ada boyfriend. eh, apa kena mengena pulak nih? gila. aku rasa tak. maybe sebab nak test banyak ni. haihh.

aku nak diet. tolonglah. kalau la ada magic pill, boleh aku makan terus kurus. kan best. hehe. boleh dapat boyfriend handsome bila aku dah cantik. huahuahua. pandangan aku lah. budak handsome semua boring. boring. boring. tau tak? mesti bila dah handsome nak cover. urgh. sama la macam orang lawa. dah tau lawa kau tak payah la nak attract orang lagi. sebab kalau kau korek idung pon kau still lawa gak. the conclusion is, aku kena kurus jugak. untuk beli baju lawa-lawa. tapi hentah bila hentah. hahaha. apa kaitan entah. 


tapi kan, aku rasa kira okay lagi kalau orang lawa nak buat perangai gedik. aku tak tahan betul tengok budak tak lawa buat perangai menggedik. thats is so EUWWWW. tau tak EUWWWW? EUWWWW tu sejenis facial expression yang berkerut.kerut sambil mulut termuncung kedepan sebab hujung E.U tu ada WWW. tau tak betapa bapak hodohnya bila orang yang fucked up themselves to be that gedik, jalan sambil tersorong-sorong boobs mereka kedepan. tambahan dengan makeup murahan yang dipakai, bersama foundation yang tebal konon-kononnya dapat menutup jerawat dia tu dan maybe ditambah concealer yang kononnya dapat tutup jerawat kau yang memang sedia ada timbul tu. eishh. MALU. lah. kau tak malu eh? part aku malu nak tengok tu part kau adjust position boobs dengan ass jadi lebih lentik dari biasa tu yang aku tak tahan tu. 


eish. nak tegur marah. buat muka. aku pun malas lah kan. mulut aku memang laser pon. tapi aku laser kena tempat. kau ingat lawa sangat ke buat camtu? heish. tak tau lah apa nak jadi dengan orang perempuan zaman sekarang. haihh. dah la pakai tudung. tak lawa lah kalau buat ghope itunye. nak aku rakam ke setiap inci pergerakan kau yang memualkan tu then, send via email? haduhh. fail betul. FAIL.FAIL. 


aku dah tak larat nak mengutuk orang. lantak kome lah nak jadi ghope ape pon. aku tau aku je. asal aku okay, sihat, selamat, sejahtera, okay lah tu. hidup lagi aku kat bumi puncak alam ni even aku tak keluar weekend haritu. hahaha. entah apa kaitan entah. ahh. gasak ah. 


okay. BYE! 
kalau aku yang mengutuk,
7 hari 7 malam pon tak habis nak mengutuk orang yang aku jumpe kat sini.


talks END here.

No comments: