January 2, 2011

taktaunaktulistitle apa.

semua asyik wish happy new year. blah.blah.blah. zzzz. i'm getting older lah. eventhough birthday aku baru je lepas. BUT wahaha. orang akan cakap jugak yang aku dah 20. what a shitzz.  okay. youtube sengal gila lembap nak mampos.


harini aku register kolej. andd for the first time, aku register pagi. selalunya aku datang malam and register esoknya untuk avoid kesesakan lalulintas. tapi harini memang VAHH. awal aku bangun semata-mata nak register kolej. bad girls gone better huh.


aku dah dekat seminggu and actually seminggu lebih plus.plus aku tak update blog. rasa macam dah keluar rama.rama kot kat blog aku. *its better than ada sesawang labah2. berhabuk.



ANDD


actually aku taktau nak tulis apa. haha. tapi aku terasa nak update. hooyeah. eventhough aku tau no one reads here. but still aku nak update.


bila takde idea mula la aku nak buat banyak paragraph pon. and, i am missing my bilik at kajang already. *sigh* aku cuti semiggu je? what theeeee. tapi aku rasa lagi elok seminggu. sebab aku duduk rumah asyik habiskan duit je.


*kawan.kawan aku semua perasan aku potong rambut.



talks END here.

1 comment:

Mr. Swift said...

Hello! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! :)

Psst : Lelaki Bersuara Emas Jadi MrBean!