January 11, 2011

shit gila kalau asyik salah sebut boleh missunderstanding doe.

tiada yang benar melainkan benar.benar belaka. aku dapat aku-rasa-tak-payah-sebut-kot asyik pronounce badly wrong. do you understand its not just pronounce wrongly BUT BADLY wrong pronounciation. yang aku tak fahamnya. okay. aku bagi contoh. adakah sebutan ini "k e r j a s a m a" disebut dengan "kebaikan" AND thats WHY ive beeen sooooooooooooooo sleepy and sometimes kelakar nak mampos. aku bukan nak humiliate sesiapa. AS IF janganlah begitu. sebab kalau dalam pembelajaran. adakah tidak akan mengalami sebarang kesilapan. think about that. ia akan menjadikan aku confuse. dan terasa nak zzzzzzz.


*sekarang ni aku belajar reproductive and sexual nursing. so aku agak pemikiran sebegitu, akibat terpengaruh dengan situasi di kelas. AMARAN KERAS !


okayy. can you just imagine. kalau dekat slide tulis "penis engorgement" anddddd "aku-rasa-tak-payah-sebut-kot  aku sebut "vagina engorgement" THAT IS SOUNDS R I D I C U L O U S ! gila betul. rasa stressed nak belajar. masa belajar sexual phase aku duduk sebelah lelaki pulakk. duhh. =__=" menyesal.


sem baru ni aku rasa sangat relax. sangat.sangat.sangat. *double meaning* relax kerana hari pertama masuk kelas sudah diberi assignment. sebanyak 3 subjek. tapi yang happy nya lagi semua kena present. dan bertambah happy bila nak written assignment yang aku tak faham bentuknya dan cara pembuatannya. kerana arahan untuk membuat written assignment berbunyi " IKUT KREATIVITI AWAK TAPI SAYA NAK AT LEAST 2000 WORDS"  heckk. apa jenis arahan ni? cool duraney.cool. kan HAPPY ni.



ilustrasi macam lari tajuk sikit. :))'(


okay. bye!










talks END here.

1 comment:

Sarah Sayuri Hartnett said...

hahahaha...masa aku nak type komen ni,aku da gelak dlm 18x kot...aduiyai....XDDD