December 13, 2010

aku masih seorang perempuan. even aku tak ayu langsung.



jangan bagi aku nampak sign 






nanti yang berdekatan dengan aku mesti zzzzzzzz. lagi.lagi orang lelaki. damnit! i just LOVEEE to shop. till my money GONE. sale.sale.SALE!!


semalam aku pergi jalan.jalan. aku beli bag. nak cakap handbag macam tak. tapi beg lah. mata aku cakap cantik. pusing 1 mid tak jumpa yang berkenan dihati melainkan beg tuu. ZARA. first impression aku kat beg tu "perghh. lawa gila. nak beli.nak beli.* aku jalan.jalan pergi kedai lain dulu. masuk carlo rino. uishh. beg kat ZARA tu lebih kurang la macam kat carlo rino tu. tapi aku tak minat sangat CR. sebab macam perempuan sangat. lagipun aku bukan ada sugar daddy nak belikan bag CR yang ala.ala ZARA yang aku admit bag CR tu lagi lawa pada bag ZARA sebab harga bag CR tu 5kaligandashit mahal dari bag ZARA tu.(cuba baca ayat aku senafas) ;p


soooo, kalau nak bag CR tu aku rasa, aku perlukan seorang sugar daddy yang damn kaya boleh bagi cash. tak pakai kredit card. tak pun pakai debit card. hahaha. demand sungguh. yelaa. siapa yang nak sugar daddy kaya hutang. baik pakai debit. baru kaya betul.



aku sebelum ni pergi SOGO kl. ada 1 beg ni, aku lupa pulak brand apa. beg tu warna purple. DAMN GORGEOUS punya bag. gilababi aku suka kat bag tu. cantik.style.besar. ish. serba serbi laaa. slack mahal jee. damnit. mak aku taknak beli kat aku beg tu. aihh. sedih gila kecewa aku balik rumah. nak harap poket sendiri masa tu memang tak laaah. sebab masa tu aku baru abihkan duit aku kat sunway pyramid. beli baju raya. masa tu raya puasa. memang lah sale. tapi sekarang ni YEAR END SALE. lagi hebat gempak gila SALE dia. urghh. menyampah betul kalau aku berjalan tapi takde duit. shit man. 


*excited aku google cari gambar bag aku beli semalam. tapi tak jumpa. tsk.tsk. at last capture sendiri. 0_o





sekarang boleh cakap aku GILA shopping. 




tag je aku amek gambar. bag malas nak capture. theehee. 
*cantik kan tag dia. entah apa kaitan tah.



**tunggu aku beli baju dgn seluar marks and spencer pulak lepas ni. muahaha.




talks END here.

No comments: