December 13, 2010

kena marah mesti tunduk muka.

siapa yang tak tunduk muka masa kena marah mesti dan CONFIRM kena cop kurang ajar. test lah. hari.hari aku pergi praktikal kena marah. masa kena marah memang sumpah sedih gila. rasa nak lari balik rumah. quit nursing. quit belajar. lepas tu rasa macam bodoh gila. sebab soalan simple pun tak boleh jawab. gila bodoh betul. macam tak belajar. tulah kesan tidur dalam kelas. pergi praktikal nanti dapat habuan.


aku ni dah la jenis terima je kalau kena marah. diam je. tunduk je muka. nanti lepas tu mula nak nangis. cengeng betul. haha. lagi.lagi kena tengking. perghh. lagi rasa nak keluar je air mata. sedih gila. rasa terhina kalau kena tengking. tak tau la kalau tu anggapan aku sorang. kawan.kawan aku yang lain macam rilek je kalau kena marah. lepastu salah jawab soalan rilek je. aku pulak lain. kalau tak leh jawab soalan lecturer rasa bodoh gila. macam tak belajar. ishh. padahal belajar. tapi tak ingat.


lagi satu, masa praktikal yang bestnya kalau tak pernah buat sesuatu procedure. time tu menggelabah gila buka notes. tak boleh belah. hahaha. mesti aku gelak masa baca notes tu. heyy. ingat aku boleh ingat semua step ke? haihh. kalau pesakit tengok mesti tak yakin kitaorang buat procedure kat dia. thehehe. kelakar doe. tengok kami.kami yang student ni menggelabah buka buku masa nak buat kerja. tak pun minta staffnurse tengokkan. tapi still takut gak. sebab tak reti buat. pastu nak buat. sebab terpaksa buat. untuk kejar cross. siapa tak faham ni meh jumpa aku. nanti aku terang detail. sebab aku rasa google pun takde bagitau kot pasal buku cross. *gaya cakap macam ada orang baca. -.-"


penat la harini. serius. dari 7 pagi aku buat kerja non-stop. pukul 12 tengah hari baru sedar yang tak rehat lagi. damn it. time genting macam tu lah kena marah pulak. hilang selera makan aku. ada pulak staffnurse panggil buat dressing. lepas tu patient bawak sekampung pulak datang melawat. ish. rimas betul. aku tau la kau tu femes kat kampung. aku tak kisah kalau nak datang. masalahnya datang melawat, lepastu sibukkk sangat nak tengok apa aku buat kat adik beradik dia. ehhh. geram betul. kau duk je lah diam.diam. tak payah nak sibuk. biar je aku buat kerja. haihh. tulah. deal dengan manusia ni memang kena banyak sabar.





talks END here.

No comments: