November 4, 2010

tension

waaarghh. lama gila tak dapat post kat sini. ya allah. sedihnya. terharu pulak dapat online. sumpah. aku rindu gila kat blog. tak pernah rasa rindu macam ni. apa kejadah entah kat bilik aku tak boleh sign in. on9 kat laptop orang lain boleh pulakkk. bengong betul. haiihh. 
kalau dah post pon pasal tension, mesti lah sebab exam. sabtu ni aku ada paper cardiovascular. dari awal lagi aku memang menyampah tahap gaban kat subjek nih. gilababi la punya meluat. kenapalah manusia ni suka tempah penyakit? kalau kau pegi exercise hujung minggu mesti aku tak yah belajar subjek ni. urggh. 


belajar tak masuk 1 hal. tapi nasib carry marks aku boleh tahan. alhamdulillah. aku tak tau lah apa aku nak mencarut. hati aku sebal lah bila dah study last minute ni. benciinya. tak suka betul bila mengadap handout tu dekat 2 jam, tapi baru lepas beberapa helai. SHIT! semua sebab otak melayang temnpat lain. fikir nak main ice skating laa. nak carik duit macam mana, nak balik macam mana, nak praktikal ni nak duduk mana. nasib laaa aku single. kalau tak. makin runsing nak campak boyfriend kat mana.


aku memang benci study last minute ni. tapi dah memang hobi aku. tiap-tiap sem KONON nak study awal. tapi. -__-" tak payah laaa. memang hampas. hari ni memang kerja nak mencarut jee. dah la baru dapat tau praktikal kat hospital ampang. 5 minggu direct. perghh. rasa macam ****. tak dapat jumpa kawan.kawan. sedihh. masa aku cuti,diorang tak cuti. haihh. apala nasib badan amik nursing ni.


masa ada mood nak tulis blog tak boleh sign in. masa nak lepas perasaan boleh pulakk sign in. taikk betul. apa.apa lahh. bukan ada nak baca pun. for my own satisfaction jee.semalam kann, aku start motor tak lepas. macam @#$%$#@. sebab tak bukak suis. jadah laa. tak ke macam @#$%^$#@. malu gila s**l. aku memang bodoh pon kalau pasal moto ni. sumpah. benci gila aku naik moto. naik kereta lagi bagusss. huhh. dah la kena gelak. menyampah aku. yelaaa. asalkan aku reti gak bawak, even naik bukit pakai gear 3. hahahaha. mampos. 


*housemate aku dah bising. lamaa pulak aku online. tak sedar diri sabtu ni ada paper. bye.bye. :'(



talks END here.

No comments: