October 21, 2010

seems like uitm dah tau kegunaan blog di kalangan para pelajar mereka

percakapan dan perkutukan terhadap internet di kawasan uitm akan tercetus apabila pihak admin meng-block apa.apa kemudahan akses kemana.mana website. *what the heckk?* oke lah. for short. dah erm. 2 minggu kot aku tak update blog. padahal semangat tengah berkobar.kobar nak update. bila tekan sign in. akan keluar lah network error. your connection don't allow you to bla.bla.bla. macam @#$%^& ! masa tu mood memang rasa nak @#$%^ orang kan. kepada yang terkena, mintak ampun. minggu depan nak final dah. 

dah dekat erm 2 minggu aku duduk puncak alam ni, tak update blog gara.gara internet uitm tak lepas. okelah. sekarang baru boleh sign in. sebab tu tajuk post aku macam tu. muahaha. at last, the admin knew how important blog is towards students. macam aku. nak mengekspresskan feelings semua kat blog. sekarang zaman IT mana guna diary. semua pakai blog je. haihh. tulah teknologi canggih sekarang. cuma blog ni macam bagi orang baca. 

and, aku pun macam dah takde mood dah nak update blog. so, bye.bye.





people ; wish me luck to endure the final exam erm next week. for those who were also taking part in final exam. "GOOD LUCK ! " you do the same. you get the same. :)





talks END here.

No comments: