November 5, 2010

kenapa perlu rasa macam sekarang ni?

tawar hati. itu yang aku rasa. semua sebab subjek esok. semua sebab cardiovascular and hematology. semua sebab paper esok. sebab apa? sebab tak faham bila membaca. rasa nak nangis bila dah usaha sebaik mungkin dah. dah membaca dah. tapi. bila bukak past year sekali imbas pun aku tak boleh jawab even 2,3 soalan. ya allah. depressed nyaaa. ya allah. tolong la. aku dah cuba dah amik wuduk sebelum baca. dah cuba dah mintak doa masa.lepas solat. dah cuba dah. tapi kenapa still lagi ada perasaan macam ni. tolong la weh. tak larat. dah. sungguh.sungguh tak larat. sangat.sangat. 
aku tak nak repeat. taubat dah. aku tak nak repeat paper. aku akan cuba lagi. esok pagi aku nak bagi msg kat lecturer aku. minta maaf. kot2 dia marah kat student ke. kot2 dia ada terasa hati ke. ya allah. serius ni. rasa macam nak nangis. miserable gila. aku dah stop dengar mp3 dah. *sebab housemate aku kata kalau dengar banyak lagu ilmu taknak masuk otak.* aku dah buat dah. but still lagi. 


housemate aku yang lain pulak kata, maybe sebab kita dah tawar hati. paper nursing sebelum ni memang aku tak nafikan kadar kesusahan paper tu buat aku rasa nak menangis depan lecturer. rasa nak baling kertas tu bila tengok soalan durjana macam tu. rasa macam nak koyak soalan tu. tapi tu semua rasa je lah. aku tak buat. nanti derhaka kat lecturer. dahh. kosong pulak markah final. 


tapi serius la aku cakap. sem ni memang tough. tough sampai aku rasa nak quit nursing. tough sampai aku rasa regret gila tak apply TESSL masa mula2 dulu. tak tipu. ni semua perasaan seorang student yang dipaksa
mengikut perintah bapanya mengambil kos yang sedia ada. perasaan nak quit. yeah. but winners never quit. quitters never win kan.semua curahan rasa sebab paper esok. hampagas betul rasa nak nangis ni. :')



talks END here.

No comments: