January 28, 2012

pukul 2 semalam kann

pukul 2 semalam aku tengah buat kerja la. hihi



bosan. internet lembap. facebook aku dah out. 



tinggal lah blog terkontang-kanting kat sini.



benda pelik bila aku masuk dashboard blog aku.



188 followers? eh tipu. 18 followers? apa korang nak dari aku nih? aku tak mampu bagi kesenangan dunia akhirat kat korang. bertaubatlah.



ok tak, sebenarnya. sebenarnya. nak cakap aku terharu ada orang nak follow. tu je. terima kasih tidak terhingga kerana sudi follow. sebenarnya blog ni dibuat tujuan asal bukan untuk difollow. sebab banyak carutan dan makian dan cercaan lembut yang ditonjolkan disini. MAKA, anda.anda.anda semua diharap jangan nak emosi sangat membaca blog ni. yang mencarut-carut tu memang ada kena mengena dengan yang hidup. tapi itu hanyalah KATA-KATA DARI SEORANG YANG KURANG KESABARANNYA. haa. 



ORANG TENGAH MARAH, SEMUA BENDA DIA NAK MARAH. habis semua kena tempias. korang baca dan buat-buat lupa ye. benda tak baik jangan simpan dalam hati. kang bernanah, takleh buat dressing. :P



sini takde aplikasi SUDAH BACA HARAP BALAS. cuma ada SUDAH BACA HARAP TERASA. 



hahaha. 



k. BYE!



*aku gurau je. anyway. terima kasih. :)




talks END here.

No comments: