January 28, 2012

okay.okay. aku nak cerita ni

semalam aku kerja malam. kerja malam untuk 3 hari. first night okay. second night pon super okay. boleh tido dalam pantry untuk 30 minit. third night IS THE WORST DAY EVER! <--kenapa aku suka cakap macam ni? WORST DAY EVER. nanti post lagi WORST DAY EVER. nanti post lagi WORST DAY EVER. yang mana 1 paling WORST pon tak tau. okay. back to my story.

kronologinya malam tadi.

#sebelum pegi kerja kena marah dengan mak aku. sebab lambat siap. =(

#masuk kerja lambat. punch card pukul 8.59. PHEWWWW.

#staff nurse dah habis pass report kat acute cubicle. aku pon terkedek-kedek SERAH DIRI nak jaga ACUTE malam tadi.

#masuk ward muka senyonyong sedih tak terkata sebab sanggup mak aku buat aku cemtu. hantar aku g keje lambat. dalam hati dah nak buat ayat sadis tak ingat dunia.

#masa prepare ubat *still muka senyonyong tempias sedih* ubat tu cari pasal nak terpercik kat muka aku. SH*t. gua tahan leleh dah time ni. bila aku tengah sedih, semua kerja TAK JADI!

#staffnurse plak macam ada masalah keluarga nak marah-marah aku.

#pukul 2pagi++ patient baru masuk ward menderu-deru. macam siang-siang tak leh nak datang spital. malam-malam gak sakit nak datang. *ayat misi kejam*

#pukul 3 tetiba pakwe dah stop message.T_____________T *awak cakap nak teman saya.

#pukul 5.30 pagi- kena marah dengan dokte. T____T time ni aku dah terasa kaki aku tak jejak lantai. tetiba kena marah rasa nak tubik air mata. sedih la setan.

#tu je sedih aku.



bayangkan buat kerja dalam hati tengah hujan. rasa nak menangis kuat-kuat dengan dokte. lepastu boleh pulak aku terfikir nak amik morphine, nak test rasa addict patient aku yang asyik mintak ubat tahan sakit je. ish.



*lepastu aku balik rumah tido mati sampai pukul 8 malam. hahh. ambik. sekarang tak ngantuk langsung.





talks END here.

2 comments:

FaiZaH Fyn said...

aku dapat melihat keawang-awangan diri ko tadi :(

duraneyisyah said...

haha. sedih kann cerita aku. :P dah ok dah sekarang.