December 20, 2011

oh hey. ni entri emosi. jangan lah baca okay.

pukul 2 masuk kerja. betapa malasnya gua sekarang. berbaring atas katil sambil ditiup angin tak berapa natural dari kipas sangat memalaskan aku nak bangun pergi mandi. 





FINE!





life is not easy as you see. 





i can be a good pretender. aku benci orang kata dia sibuk. SIBUK MAIN GAME. sibuk kejadahnya. jangan cakap sibuk kalau takat main game. cakap la sy mmg sengaja nak main game. nak sibukkan diri. dah takde keje lain dah nak buat selain dari main game. arghhhhhhhhhhhhhhhh. DONT HATE THE GAME, HATE THE PLAYER! sekarang aku tengah hate the player la ni. 





lepastu, bila contact balik, aku bengang betul bila cakap "saya main game pon salah ke?" then? aku nak jawab apa? pasal game pon nak mengamuk cam orang gila. eh FINE la. g la main game puas-puas. g la. pegiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I DONT NEED YOU! BECAUSE GAME and YOUR FRIENDS ARE MORE IMPORTANT THAN ME! so, dont bother to ask what am i doing and such. 




entry emosi entah ke sejuta kali dari duraney. aku dah cakap tak payah baca. nak baca jugak. kan dah menyampah. aku memang gedik. memang. memang memualkan. aku takda mood sebab ni la sebenarnya. aku taknak la pendam.pendam. nanti aku boleh masuk tanjung rambutan sebab depressed. DEPRESSED BILA SEMUA ORANG TAKNAK LAYAN AKU CAKAP! ASYIK AKU JE LAYAN ORANG CAKAP! penat ah gua cemni. dah la. gua nak sejukkan hati. gua nak mandi.





gua nak test la nak off handphone seminggu. agak-agak AKU BOLEH TAHAN TAK? bhahahaha. 






BYE!











talks END here.

2 comments:

NurAtieqah said...

hahhahahha ! emosiii giler2 kott !
klu aku dekat kompen aku layan ko ckp tawww :D


miss u durai !

duraneyisyah said...

me miss you too my dear. :'(