December 30, 2011

BUSY!

aku busy fikir TAJUK clinical audit. baru TAJUK! adohai duraney. macam mana nak survive sem 6 dapat dean list ni. mari menangis. T____T harapan yang bakal terkubur nampak gayanya.


okay.


senior aku ada cakap yang graduan nurses sekarang SANGAT SUSAH NAK DAPAT KERJA. maka! untuk memberi ruangan kepada jalanan pekerjaan yang sempit itu, haruslah untuk aku mendapat keputusan cemerlang untuk semester terakhir ini. 


aku mencuba untuk tidak mengeluh. tetapi -_________________________-" hmpph. 


penat la beb nak fikir. padahal tak tanya lecturer pon. aku risau bila fikir balik. dah nak masuk bulan kedua aku praktikal, clinical audit, satu hapak tak nampak lagi. serabut otak. takde orang guide. terumbang ambing di lautan takda idea.


ahaa. aku baru chat dengan kawan aku, baru la nampak sinar mentari. dia bagi content untuk audit tu. nasib baik. eheee. THANK YOU FILDZA! dengan semangat yang berkobar.kobar. aku nak teruskan perjalanan membuat clinical audit. 


byee. 


kesian bf aku. demam la plok. gf nurse pon tak guna gak time-time sekarang. -___-'




talks END here.

No comments: