October 31, 2011

memenuhi arahan kawan aku. :P @faizah this is for you

THE RULES 


1- Post this rules (done)
2- Write 11 things about yourself (sat noh. satgi hangpa baca apa aku nak tulis)
3- Answer the question the tagger set for you (okay )
4- Create 11 new question for the people who you tagged to answer (jangan harap)
5- Choose 11 blogger to tag and link them on the post (aku pemalas. maka takda yang akan di tag) :P
6- NO TAG BACK :p (yang ni aku tak faham)


ELEVEN THINGS ABOUT ME. 

1. aku rasa aku poyo.
2. aku rasa aku memang muka tembok
3. aku tak tau dah apa aku rasa
4. oh. aku tengah diet sekarang ni. 
5. yaa. im starving to death
6. actually aku jawab tag ni untuk faizah. 
7. kalau nak tau faizah tu kawan aku. 
8. umur aku belum 20 lagi weh. 
9. tak tau nak tulis apa dah
10. oh haa. aku suka tengok gambar orang cantik dan hensem kat facebook. nyeehee.
11. tu je kot. sebab kalau nak tau diri kita macam mana, tanya la your best friend. 





11 SOALAN UNTUK ORANG YANG AKU TAG: (ayat copy paste dari blog faizah)



1- Paling lambat korang pernah bangun pukul berapa? 
bangun pukul 5 petang sebab malam tak tido sibuk jawab test online anatomy. 





2- Korang suka budak-budak tak?
setakat ni belum ada yang cedera parah. aku okay je. 


    3- Korang berani tak nak cakap yang korang suka dekat lelaki/perempuan yang korang suka?
tak. i dont have guts to say that i like him. 




4- Suka tak course yang korang ambik sekarang ni?
entah. kalau dapat posting emergency je aku suka la kot. tak semua kita suka kita dapat. 




5- Pernah tak bergaduh dengan parents lepas tu korang terus keluar rumah?
pernah. lepastu aku drive kereta laju-laju. nasib takda cedera parah. nyehehe




-6 Kalau takde blog korang buat apa?
pergh. aku addict tumblr kot. so, aku layan tumblr la. 




- Benda paling mahal korang pernah beli guna duit sendiri
erm. handphone kot.




8- Korang paling tak suka kawan yang macam mana?
yang lupa kawan. 



9- First time korang bercinta umur berapa? Jujur eh!
aku tak reti la bercinta-cinta ni. dari aku kecik lagi aku duk bercinta dengan mak ayah aku.



10- Korang rasa korang ni handsome/cantik tak?
tak. huduh gila. 


11- Korang rasa soalan aku ni macam bangang tak? Haha
tak la bangang sangat. okay la ni. 








okay. permintaan telah ditunaikan. anggap la ni hadiah birthday kau faizah.
oh. aah. aku tak wish birthday adik aku semalam. haha. padan muka dia. 








talks END here.

4 comments:

J.S.AV said...

ELEVEN THINGS ABOUT ME.
n0 4.oh aku tgh diet sekarang ni


sy suka ayat 2..harap berjaya ea duu diet 2 :)

duraneyisyah said...

tak nak suka ayat no 5 ke? IM STARVING TO DEATH EVERY NIGHT.

FaiZaH Fyn said...

tengs du..hadiah befday eh?hahaha..sory about today!

-menses mmg cenggini-

duraneyisyah said...

i forgot things easily. you are almost welcome.