October 26, 2011

bosan version entah ke berapa

bosan la duduk rumah. posting ward kat hospital kajang sangat.sangat.sangat PANAS. panas duk ward dia. lepastu aku buat kerja dengan student nursing kolej dot.dot.dot. ekeleh. bajet gila kau buat kerja. dah la aku kena buli dengan diorang. fuck you bitches. takpe. aku diam je. mula-mula aku buat kerja. dah siap semua aku malas ambil port dah. aku pergi lari kat tempat kawan aku. muahahaha. lantak ko la. ko pergi la amik BP HOURLY ko tu. hahaha. padan muka. 



bosan. bosan. nak tengok wayang tapi rasa membazir duit sebab aku boleh suruh orang tolong downloadkan je. boleh tengok free. betapa kedekutnya aku sekarang. -________-" 



ko tak tau betapa sikitnya duit aku sekarang. maka aku kena berjaga-jaga dan mengawasi pengeluaran duit aku. 


i know im bored. sebab tu aku buat entri yang bosan ni. 



sudah la tu. aku bosan. rasa nak tidur. huwarghh. ngantuk. 



BYE.


talks END here.

1 comment:

FaiZaH Fyn said...

anda di tag
http://faizahfyn.blogspot.com/2011/10/tag-and-tagged.html