September 8, 2011

the thing that i hate the most

a guy, yang terang-terang ada girlfriend. bersayang-sayang dengan girlfriend dia kat facebook. but then, dia sms  another girl yang "BUKAN" girlfriend dia,  panggil sayang.sayang. FUCK YOU MAN! retarded. argh.

beremosi aku.

and vice versa. kalau perempuan pun sama. i just can't help how much i did hate those kind of people.



oh yes. next week. final. tapi tak rasa pun. sebab budak degree baru nak start kelas. apa kaitan pun aku tak tau.


oh. practical session pon sekarang dah masuk listing "the thing i hate the most" lagi-lagi hospital klang.




weyyyyhhhhhhhh. you wanna know something. HTAR IS REALYY FREAAAKKKIIINNGGG ME OUTTT!!!!!!!!!! masa nak pergi tandas dia kan.kan.kannn. aku jumpa tikus dalam lubang jamban. terjengul kepala dia. and aku lariiiiiiiiiiiiiii. euwwwwwwwwwwwww. GELI GILAAAAAAAAA. yekkkkkk. terus tak jadi buang air. spinchter aku terus tak jadi rembeskan apa yang patut dirembes. GELI GILA! heiii. aku tulis entri ni pon boleh meremang lagi. euwww.







talks END here.

2 comments:

cik deyla said...

aku rase tikus tu anak luar nikah la

duraneyisyah said...

tikus bangang namanya. nak kelua ikut jamban pulak. tu baru mmpi ngeri versi tandas