September 13, 2011

aku sangat tabah

azan magrib berkumandang. dengan memakai telekung baru lepas solat asar. laptop yang sedia ada terpasang, toink. bunyi popup facebook chat. http://www.kari-ngeri.com wah.


aku sangat tabah dapat tengok biji mata terkeluar. padahal hati aku berdebar-debar. at least aku boleh juga tengok. kau adoo? haaa. tengok baby buat sup kau sanggup. uwaaa. nak nangis. tee underscore tee.


aku tau, ramai yang macam aku. sekarang ni, blog viewers dia ada 60 orang. pergh. semua tabah-hensem-cantik-kacak-bergaya tengok blog karingeri masa magrib-magrib cenggini.


aku baru lepas makan. rasa nak muntah pulak. tabah. duraney. tabah. kau kan super duraney.







talks END here.

3 comments:

FaiZaH Fyn said...

haha aku pun tabahkan hati untuk tengok..bajettttttttttt

cik deyla said...

memula bace aku dah kelik link tu. lepas bace sampai habis aku terus tekan X tanpa menengok apapa yang terjadi kat dalam tu

duraneyisyah said...

@faizah= hahaha. aku lagi tabah la. boleh next page.next page.next page. haaaaaaaaa. ;p


deyla. kau belum sampai tahap tabah macam aku. sila usaha lagi