September 29, 2011

tak tau nak tulis title apa sebab bab title je aku kena fikir lama-lama

hiyarghh. at last. selepas bertarung dengan nafsu sendiri, aku berjaya tak buka laptop selama dari hari sabtu lepas. angkara final exam punya pasal. even semester ni aku final ada 4 paper sahaja, tetapi agak dupdap bagi aku nak melepaskan diri untuk final. dupdap sebab fikir ni final year. kalau tak lepas, MAUNYAAAAA KENA EXTEND SYUDYY. tak mau la aku. nanti lagi lambat aku menyimpan duit untuk membeli kereta. nyehnyehnyeh.



sekarang aku tengah lapar. tau takkkkkkkkkkkk? rasa nak gigit kepala orang. argh. 



kadang-kadang, orang banyak mulut ni annoying. dan orang yang over confident boleh jawab exam pun turut annoying. TAU TAK? TAU TAK? rasa nak tanya, KAU CONFIDENT KE DAPAT 120/120 untuk jawapan kau? kalau tak confident nak dapat full marks BAIK KAU DIAM. 




sebabbbbbbbbbbbb, bila kau confident, nanti kau riak. (gaya macam kau tak pernah je) okay, peringatan untuk diri sendiri juga. riak tu takabur. takabur tu aku pon dah tak tau nak cakap apa dah. tapi ia memang tak elok untuk keselamatan dunia akhirat.



actually, aku takdak point nak update blog. tapi tangan gatal jugak nak update. 



ok.bye!












talks END here.

No comments: