September 22, 2011

food babeyh

after eating all of theseeeeee, im still hungryyyy. i justtt couldnt understand how big my stomach can be. blurghh. makan semua ni memang tipu la. some of thesee.




makanan ni tak dimakan. jadi hiasan meja.
anis dan yuna bersungguh-sungguh menapau meehun sebab kiteorang dah full tank




laksa johor is the winner. sedap. yummy. yummy. nyehnyeh.


menu wajib untuk jamuan hari raya. 


the one in red is my bff. she looks cute in this. and also look even cuter when EATING ALOT OF FOOD.




this is ALSO can get a WINNING PRIZE. GRAND one. sedap mak. sos dia. yummehh



im not eating this. kenyang. sangat-sangat. tak ingat siapa yang habiskan. KE masuk tong sampah. 



aku rasa je. dalam 1 inci. sedapppp.



NEW FOOD. roti jala kuah durian. aku balik still bau durian dalam bas. rupa-rupanya, anis kecik tapau bawak balik. 



yang ni, anis makan. ke tapau entah. tak ingat. persoalannya sekarang, kawan aku ni badan dia kecikk je, tapi perut dia besar. aku pon tak boleh lawan dia makan. TAHNIAH.



ni makanan untuk tapau. haaa. siap ada tapau tau. aku tak rasa pon. bagi orang. sebab full sangat MASA NI. tapi SEKARANG aku dah lapa balik. 



ni entrance dia. 


lagi.


lagi. eh, sebelah tu bukan kiteorang. tu budak mana tah.



lastt. aku kagum betul macam mana diorang angkat benda alah ni. hahaha. 


actually, tadi aku pergi puncak perdana. ada jamuan raya. yes, sebab nak makan. dan hasilnya. memang boleh dibanggakan. duduk dalam jamban 15 minit. okay, tipu. but i did went to toilet. TWICE. but not for that long. theehee. and thats WHYYYY, aku still lapa lagii. perut aku dah blend semua makanan tadi. dah jadi taik. sekian, laporan hari ini. 


first time aku post siap ada complete gambar. nyeehee. 


ok.bye.












talks END here.

No comments: