September 21, 2011

bersedia menjadi matang

it doesnt means that you need a boyfriend to be matang enough. to be matang all you need is YOU. YOU yourself. kau tak boleh manjakan diri kau wahai NUR DURANEY I'SHAH. dunia sekarang adalah dunia merempuh segalanya diidepan mata, TANPA ADA HALANGAN MENGADA-NGADA NAK IKUT KEPALA SENDIRI!


firstly. aku tahun depan nak grad. okay, maybe ayat terlalu, entahlah. aku tak tau nak mengklasifikasikan ayat aku macam mana. tapi aku pelik bila cakap aku nak grad. bila grad CONFIRM nak kerja. so, dengan matangnya, aku terfikir. AKU NAK BELI KERETA. tapi aku mampu ke nak beli kereta? speedtrap merata-rata. adakah mampu untuk aku mengawal kegersangan hati untuk drive slowly atas highway. tu satu hal. lagi satu hal, aku seorang yang CARELESS. erti kata lain CUAI. even purse aku pon tertinggal dalam kereta. nanti.nanti kereta aku tinggal je kat parking. haha. ada ke macam tu? 


okay, aku juga seorang yang PANTANG nampak barang. mesti nak beli jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. kalau aku beli kereta, kena bayar bulan-bulan. confirm-confirm kena tolak duit gaji. mak aku pulak dah sibuk cari rumah kat aku suruh beli. PERGHHH. BERPINAU mata aku tengok duit kena tolak.habis aku nak makan apa.


selera makan aku pon bertambah-tambah. aku seriously rasa, lepas aku matang, aku boleh kurus dengan jayanya sebab cut cost untuk makan. blurghh.


ada suggestion tak selain MLM untuk buat duit. im against MLM bullshit fuckgodie. 


menjadi matang bermakna menanam duit dengan jayanya. 


MONEY IS NOT EVERYTHING BUT EVERYTHING NEEDS MONEY. 




aku rasa aku patut tukar title lah. 





talks END here.

No comments: