June 16, 2011

mari aku nak cerita

aku seperti terkena jangkitan wayangnitis. sebab dengan jayanya aku melihat cerita dylan dog: dead of night berseorangan. berlagak okayy. korang ada tengok wayang sorang-sorang? orang yang gagah macam aku je yang boleh okayy.


hero dia. OHMYGOD.OHMYGOD! kenapa aku tak perasan wujudnya keindahan seni tuhan cipta dikalangan manusia seperti Brandon Routh? muka familiar gila babi masa aku tengok dylan ni. rupanya dia la superman. fucking dead punya handsome. gagah-kacak-bergaya-tapimalangdahtuabangka.



ohmygod#1


ini dia. DYLAN duraney. pose ini comel okayy. 



ohmygod#2


tergugat iman aku melihat beliau. 




ohmygod#3


terhenti nafas aku tengok yang ini. 




















okay. hidup balik.







talks END here.

2 comments:

FaiZaH Fyn said...

orang layan movie ko dok ushar hero ape daa...

ko memang gagah cite saw pun layan sorang2!!

duraneyisyah said...

oh well. hahaha.