June 14, 2011

aku perlu tabah

hari pertama masuk kelas.


#FIRST SUBJECT
okayy. awak ada 6 weeks classes. awak ada TEST 1, TEST 2, ASSIGNMENT awak ada DUA. sekarang saya bagi awak SATU dulu. saya nak awak buat 1 video mengenai nursing. bla.bla.bla. macam biasa carry marks 50%, final exam 50%. later on saya bagi date untuk present video. bla.bla.bla.


WTF ambil diploma nursing ada buat video. HMMPPPHHH. nurse sekarang kena celik IT okayy. -_-'




#SECOND SUBJECT
lecturer aku takda. beliau pergi preceptor. tetapi meninggalkan bekalan kerja dunia akhirat.
1. draw the anatomy review of the brain. and label
2. list all the cranial nerves with function.

aku dah rasa macam ambil medic okayyy




#THIRD SUBJECT for the day.
subjek awak untuk community II 2 kredit sahaja. saya nak awak buat group untuk ASSIGNMENT awak. awak akan ada written assignment and presentation. 1 hari sebelum awak present saya nak awak e-mail dekat saya dulu power point awak. written assignment should not less then berapa-ribu-words-entah-aku-tak-ingat.

okay. aku masih lagi bertahan secara mental sebab lecturer aku untuk subject community is QUITE INTERESTING.




hari kedua masuk kelas.


#FIRST SUBJECT
kita sambung THEORY pasal management. bla.bla.bla.

aku dah terlungkup kat belakang. hahahaha. fuck. nursing perlu theory okayy. 



#SECOND SUBJECT
awak mesti tak familiar dengan subject ni. sebab batch awak is the first diploma batch yang ada kod ni. subject for introduction to research. before this student degree je yang ambil kod ni. okay. awak punya assignment memang susah. saya nak awak buat presentation. group awak saya ambil yang sem lepas punya untuk subject puan dot.dot.dot. presentation 10%. research proposal 30%, oh test awak ada 1 sahaja. test awak 10%. final 50%. i will guide you masa buat proposal nanti.

again. FUCK. aku ambil diploma je okayyyy. kenapa perlu buat research proposal like i am taking degree in nursing? arghhh. tekanan.tekanan. ada kaitan tak literature review dengan nursing subject? oh, data collections, ermm. ADA KAITAN KEEE? nanti aku inject orang MEMANG pakai LITERATURE REVIEW along with all the journals and also articles. 








terlungkup mood aku nak bersuka ria bersama rakan taulan hujung minggu ni. ASSIGNMENTS ARE REALLY MADE MY DAY.










asshole you fucking bastard.
















talks END here.

2 comments:

FaiZaH Fyn said...

aku rasa macam tengah nak buat master bagai..ape kerelevanan kena buat research bagai??

**misi melahirkan nurse yang keje hadap comp je kot??

duraneyisyah said...

fuck it. HTAR punya database semua on paper je.