June 2, 2011

bilik aku dah ada binatang peliharaan TAU!

bilik aku jadi bilik tumpangan 2 ekor kura-kura yang comel dan MEMEKAK. haha. takpe. comel dia melebihi segalanya. masa first day mereka duduk dalam bilik aku, mereka memekak masa aku nak tidur. mula-mula seram jugak, sebab dah tutup lampu bunyi krikkruk/krikkruk, batu,batu dalam aquarium tu kura.kura sepak-sepak sebab dia nak keluar dari akuarium tu. tahpape tah. memang la tak boleh. 





walaupun aku merupakan seorang yang bukan lah penggemar binatang. aku suka kura-kura. aku suka binatang yang takde bulu. serangga pun termasuk aku tak suka juga even diorang takde bulu.





kalau makan kat kedai mamak, atau kedai tepi jalan dengan aku, kau jangan lah cari pasal konon baik hati nak bagi kucing makan masa kau makan dengan aku, sebab nanti kau jugak yang malu aku menjerit bila kucing tu datang dekat aku. aku memang ada allergic kucingnitis sikit. 





kucing ni JE yang aku tak allergic. kitty purry nama dia YOU. kucing pertama yang berjaya aku main-main bersama. 




aku kejap lagi nak pergi praktikal. doalah pesakit aku harini baik-baik belaka. tak buat perangai sakit yang mengada-ngada tu. even aku ni student nurse yang baik. melayan je kerenah pesakit-pesakit. tapi pada lah woi. aku manusia gak. tau gak naik angin. 








ok. BYE!











talks END here.

2 comments:

Melle Abadi said...

kak , kucing tu warna dia cantik ah

duraneyisyah said...

sebab tu la aku boleh main dengan dia. kucing tu WANGI pulak tu.