May 2, 2011

cerita tak malu.

AGAK-AGAK KALAU TERKENTUT KUAT-KUAT DALAM SURAU YANG SENYAP SUNYI KAU NAK BUAT APA?






kalau aku. aku GELAK KUAT-KUAT! HAHAHAAHHAHahahahahahahahhaha. 






tiba-tiba aku jumpa cikgu bomba aku dulu. dia jiwang gila doh. dari dulu sampai sekarang. dulu tak kahwin aku boleh la terima. sekarang dah kahwin kot. panggil aku sayang. hahahaha. aku ingat dia dah lupa kat aku. rupanyaa. TAK. 







dulu aku pon suka kacau dia. gahaha. ahh. malas nak ingat time geli-geli dulu. jangan pandang aku setengah mata nahh. aku dulu pergi kem bomba tau. haa. sekarang ambil nursing yuu. jangan main-main. sebab tu orang GELAK kalau aku cakap aku ambil nursing. kesian aku. sobss.






berbalik pada cikgu bomba kesayangan aku tu. beliau seringkali mengusik aku. sampai aku dan beliau menjadi bahan usikan. geli doh time tu. aku dah la form 5. beliau tua 9 tahun dari aku. ohmypradaaa. kaya la aku kalau aku jadi janda. hahahahaha. 







okay. mustahil aku dapat kahwin dengan dia. sebab dia dah kahwin sekarang. and aku muda lagi terang-tang-tang. mana boleh. lagi satu, aku benci sweettalker. tau tak? tau? yang macam panggil sayang tetiba. ehh. kau pehal. nak sayang-sayang dengan aku. 







GILA ke? apa aku fikir jauh sangat ni. err. tak. sebenarnya aku nak cakap. ermm. jangan percaya lelaki. sebab hobi diorang memang suka buat perempuan cair. dalam kromosom diorang tu, agaknya memang dah ada gene sweet talker agaknya. lagipun aku bukan dibesarkan  dengan suasana family yang love is in the air. ehh. FUCK. geli lah. apa aku ni. 






okay. BYE!












talks END here.

2 comments:

Sarah Sayuri Hartnett said...

ewww...choyyy je

sweet talker sgt tak boleh dipercayai

:))

duraneyisyah said...

sapa choyy? gay? hahaha.