May 1, 2011

bila aku menyampah aku akan cuba buat benda yang orang tu akan menyampah balik.

dua hari berturut-turut lepak KL? bayangkan duit aku dah kempis. cuba bayangkan. argghh. my moneyyy. GONE. dapat syampoo jer. dapat buku jerr. ehemm. *duraney seorang ulat buku.harap maklum. 






do you know that it is hard for me to get a car. ohh fuck. that is not what im trying to say. and i just forgot what i am trying to say. 







aku nak seorang lelaki yang WORTH FOR ME TO LOVE HIM! faham tak? faham? tak faham sudah. pergi flush muka kat jamban. 








PWTC tadi padat GILO! you know? i miss izan so much. tadi jalan dengan dia. YAYY! 








tau tak indah khabar dari rupa tu macam mana? macam. macam. ermm. macam GARAGE SALE yang konon-konon gempak tu. ni semua roomate baik hati punya pasal. excited dia memang betul-betul buat aku tergugat sampai terpedaya nak pergi jugak-jugak garage sale yang cam hampagas. haa. kan dah ada. hahahahaa








FAST 5 DAH KELUAR! okayy. tu je nak cakap. 







oh! VAN DIESEL! i hope we can have a hug. PERLU ADA "A" okay. 










pandang dan lihatlah. lengannya yang besar. 
badan dia siap ada berapa packs pon aku tak tau.
too many that it cant be count. 
teehee. *bayangkan mamat jepun US cakap









err. 
ok. BYE! 










talks END here.

4 comments:

FaiZaH Fyn said...

weh vin diesel aku punya wokeh...aku tak nak hug..nak kiss je haha :p

Sarah Sayuri Hartnett said...

love Van Diesel too

(^__^)/(bajet comey)

duraneyisyah said...

vin diesel memang kau punyafaizah. aku punya van diesel.


sarah. hahahaha. takpe, accepted comel kau tu.

Sarah Sayuri Hartnett said...

mana ade bertunang la..

saja je tu mlas nak layan org yang curious sgt


pfffttt


klu kawen nnti aku jmput kau,dont worry k.