May 18, 2011

aku suka lagu alien

seriously, im in love with THIS!



okay. first tymeee post benda pelik sebab ni lagu unsur alien. i love more in this version. this song ada dua versions. *yes. grammah itu important yah* rolling eyes. tak penting pon. aku just nak try post benda ni je. 





like i said beforeee, kalau aku suka satu lagu tu, im a bit freak sebab aku akan repeat lagu tu dari start laptop on until aku nak shut down. okay. its freak. i know. weird is cool what. 





nurse duraney dah start praktikal. harini dia macam tak faham erti letih dan penat. sebab balik je hospital dia terus mandi, on laptop, masak air buat milo, then tengok harry potter lepastu tengok the mechanic halfway,then online. bila dia dah online, dia dah tak reti nak off. so, mungkin atau tak dia akan sambung tengok the mechanics. 






harini aku tengok budak-budak. sepertimana yang aku belajar, kanak-kanak memang nakal. so, bila posting dekat klinik otorhinolaryngology atau klinik telinga hidung tekak *ya aku tau bahasa melayunya sangat memualkan. tapi senang nak sebut anyway. didapati kebanyakan pesakit adalah kanak.kanak. 






ada seorang budak kecik tu umur 4 tahun tak silap, akibat kenakalan diri sendiri. telinga beliau dimasuki manik. aku mula.mula nak gelak, tapi tak jadi. sebab bahaya juga kalau fikir balik. tulah, nakal sangat. sampai manik pon masuk telinga. beliau menangis atau lebih tepat sekali MELALAK dalam bilik tu masa nak keluarkan manik tu. bapanya yang dah tipis kesabaran lalu menengking anaknya. dan aku serta kawan-kawan tersentak lalu memandang sesama sendiri. terkedu kami seketika. but still budak tu melalak jugak. 






akhirnya manik berjaya dikeluarkan dengan jayanya oleh abang MA yang berjaya kenakan aku tadi. sekian. 





oh ya. hospital tengku ampuan rahimah sangat besar ya. mengah juga aku dari klinik ke pintu pagar depan hospital. 





ok. BYE!






talks END here.

2 comments:

Sarah Sayuri Hartnett said...

budak2.memang suka buat benda2 macam ni

*sigh*

duraneyisyah said...

bila dah kena pun still tak serik.