March 10, 2011

fine lah kan.

hmm. lately, i feel sucks. bukan lately ni i guess. but since 2 days dah jadi macam ni. rasa nak sepak muka orang pon ada. dont blame me. alots of things i need to think. my practical session is just around the corner. lepas ni entry memang nak bagi patient pahala free lah kan. sebab kemungkinan besar aku akan merepek dan mencarut pasal ragam orang yang aku jumpa masa posting nanti.doakan lah tak. pahala aku pun tak cukup nak bagi pahala kat orang lain kan. kan.kan. eh. babi ah.


apehal tah. aku rasa nak mencarut. eeishh. memang lah. aku rasa cam nak belasah orang. eeishh. hormonal disorder nih. nak pms kot. heyy. kajian menyatakan bahawa perempuan memang ada mental illness when it comes to PMS u know? dont blame us for being gorilla for at least once in a month. okay. ONCE! gahaha. sebab ada kawan aku yang jadi gorilla 2 times in a month. but, yang kesiannya, jadi gorilla EVERYDAY tu lagi susah. tu memang mental illness everyday aku rasa. kerja nak marah orang je all the time. lepastu cakap bye kat telefon. lepastu cakap dengan kawan dia while on the phone. lepas tu bia message terkontang kanting. lepastu cakap baru bangun tidur. lepastu cakap penat. errr. heck, im out of topic i guess. ohh. PMS. forget it.

 
okayy. next week, i got 3 TESTS to deal with. ohh. i need to study mooore. this is due to lack of marks during test 1. grammar? i dont care about the grammar. those are bullshits. im not even a TESSL student. see. EMO lagi. haihh. whatever. today is emo day. i am going to be pathetically *exist ke this word?* emotional. sorry. duee to THREE test to deal with, i deactivate my facebook account. see, i am stating a GOOD reason for deactivating my facebook account here. 



ohh, yess. encik boyfriend saya dah sihat. sihat dan comel lagi. ohh. lepas ni boleh lah bermain bersama encik boyfriend saya. masa encik boyfriend saya sakit, susah saya nak buat kerja tau. tau. tau tak. rasa tak de mood. haihh. lagi-lagi masa banyak kerja nak buat, time tu lah encik boyfriend nak buat hal. encik boyfriend,, jangan buat hal lagi nah. saya tak de duit nak format awak tiap-tiap bulan. kalau awak buat hal, susah saya nak buat kerja, asyik tumpang boyfriend orang je. nanti girlfriend diorang marah saya jugak sebab tumpang boyfriend diorang. kesian saya tau. sobs. habis rm15 aku format boyfriend compaq aku ni. dah la nama tak sedap. COMPAQ. what a name. haihh. menyesal tak pilih boyfriend toshiba dulu. sedap sikit nama dia.



okay. mamat yang formatkan laptop aku tu ehemm. comel. hahaha. nanti saya format kat awak lagi eh. hahahaha. nak tunggu boyfriend ajar format, lambat lagi. jauh sangat duduknye. suruh la boyfriend orang formatkan laptop. nak buat cane kan. terjumpa pulak mamat comel tunggu depan kolej sambil pegang rambut. ohh. comel. ehemm. DURANEY! BEHAVE! okay. dah.dah. nanti ada jugak orang hantar message "dah la, gi suruh budak comel tu format lagi laptop kau. aku kan tak comel, duk jauh pulak tu. kan susah. " ehemmmmmmm. :)








talks END here.

No comments: