February 13, 2011

blogger.blogger. blogwalking.

seriously. aku dah lama, erm tak la lama mana kenal hana tajima. but, aku suka tengok muka dia. she is CUTE. muka bersih gilak. sumpah. aku tengok tumblr dia. fuh. photogenic habis. tu pon lepas aku baca blogger scarflets apa entah. aku rasa diorang nih famous. but yeah, ive told ya. i am kinda outdated person. yelah. aku mana la cantek cam depa.depa tu. letak muka trang.tang.tang dalam blog. cek malu nah. malu.



andd. i'm also not the one yang suka pakai shawls, pashmina, or whatsoever nama.nama tudung yang famous tu. yah.aku bukan pengikut fesyen yang tegar. tengok muka la weh. kalau muka aku ni bulat cam bola pastu nak tepek shawl yang melekat kat muka tu memang tak lah. nanti kena kutuk ngan bapak aku free je. buat sakit hati, baik tak payah. aku pakai tudung ikut mood lah. but almostly, i guess. ermm yaaa i GUESS, i will look good with tudung bawal. i don't really bother whether ada yang nak panggil aku outdated ke, lame also i accept. but still, aku suka pakai. nampak kemas dan selesa. 



as if aku pakai shawl tu, mood aku baik lah tu nak lilit.lilit shawl kat kepala aku kan. bhahaha. aku tak lah macam hana tajima yang cantik kulit muka lagi mulus tu. dia pakai apa.apa pon aku rasa cantik. sumpah doe. dia cantik. 




cantik kan? cute gila kan? rasa nak cubit.cubit je muka dia. aihh. 


 agak.agak kalau muka aku pakai tudung macam ni, macam mana la ghopenye yop. 
geli geleman aku nok nengok muke aku kat cermin kalau aku pakai tudung ni.
dear hana tajima, i steal your picture at your tumblr. sorry. regards. nyehehe ;)



okayy. tadi aku ada buat larian merentas desa ke blog.blog yang pemes ames. takat 1k follower memang small the pieces lah weh. aku 4 follower. apedehal. hahaha. i don't even care about the follower. sampai ada yang tanya aku "du, mana follower gadget kau?" its because i don't even bother. siapa follow dia memang nak tambah pahala la baca aku mengutuk.ngutuk kat sini. muahaha. i blogged for my own satisfaction. aku rasa semua famous blogger cakap macam tu. and.and.and. aku rasa, malaysian ni memang suka dengar cerita orang. 



nak tau tak, sebab. aku tengok 1 blogger ni, dia cerita pasal dia pegi kenduri kawen. pasal dia kena kutuk kat twitter, pasal nenek dia, pasal zaman sekolah dia etcetra.etcetra. and. and. guess what. she has 10000 follower? ohemgeee. i was like. SHE IS FAMOUS here and i don't even know her. and u know, i'm still not the one of the 10 k follower. gahaha. who cares. as for me, follower tu tak lah penting pon. even tak de follower, stats aku meningkat hapa. hahh. see. ada jugak yang nak baca blog cinonet aku yang tak seberapa ni. cakap english pon macam time tadika tak blaja grammar. memang tak payah lah kau nak jadik femes cam depa tu. duk sini diam.diam. 



kalau ada yang bookmark blog kau pon dah kira bagus. sebab aku suka bookmark kat chrome aku blog yang best nak baca. sebab aku dengki taknak naikkan follower dia. gahaha. tapi selalunya aku follow jugak last.last. cam blog mrK tu. sebab kadang2 lupa nak bukak book mark tu. but, aku ni jenis silent reader. aku pernah cakap kot kat previous post aku. tah mana post aku tu tak ingat. aku jenis baca je. gelak.gelak. tapi aku baca semua yang diorang tulis. rajinkan.rajinkan. alaa. aku tau je, follow blog banyak.banyak tapi tak baca pon. hehh. boring betul. baik tak payah.



lagi satu, aku suka baca blog orang laki. the filling of their blog tu. lain. ermm. lain lah. nak cakap camanatah. pergi la baca sendiri. diorang more likely to tell their interest in something. macam tu lah. tapi kan, aku seram betul dengan blogger yang main politik. mak aih. takutnye. diorang mengutuk.ngutuk kat situ barisan pembangkang dan kerajaan. haihh. i better keep quiet. i am not yet 20. i don't have the ability to talk about this. shuuushhhh. 



tu je nak cakap. 
ni namanya ambil mood dari merentas blog orang.
ngahaha. 

BYE!








talks END here.

No comments: