December 16, 2010

perempuan lelaki. i talk as random.

somehow, aku pernah tanya sorang member lelaki. kenapa perempuan curang? kawan aku tu cakap memang fitrah. ehwahh.ehwahh. tanya member perempuan pulak, dia kata apa aku tak ingat. tapi aku rasa, bab curang mencurang ni memang dah biasa dalam couple. tapi kalau dalam marriage, i don't think so. its depends on your attitude. 


*baru ingat nak letak image. loading lama sangat. at last ada words je. hahaha.


dalam real life aku. i've met with both situations. yang mana ada lelaki yang curang pergi kahwin lain kat siam lepastu bagi nafkah kat bini dia rm5-rm10 (i can't remember the rm) but that was just BODOH GILA punya jantan. i've also met family yang wife pulak contact dengan lelaki lain. her husband just like COULDN'T BE BOTHERED anymore with her wife's punya perangai. husband dia aku rasa dah baik gila. aku tak faham kenapa wife dia ni taknak jaga husband yang baik cenggini. 


dalam couple pulak, aku lagi banyak jumpa perempuan yang pasang ramai. lelaki pun tak kurang gak. tapi, i got a lot of female friends. sebab tu aku tak tau kegiatan lelaki sana. hahaha. kawan perempuan aku ni, ada yang dah ada steady boyfriend but somehow still nak message dengan lelaki lain. message biasa.biasa tak pe lah. TAPI ni message melayan. message yang boleh buat orang jatuh hati. aihh.aihh. tak tau la perempuan zaman sekarang. 


lelaki pulak, typical situation lelaki yang dianggap playboyA ni, diorang tak sedar yang diorang bermain dengan naga. macam, message perempuan ramai.ramai. padahal takde steady girlfriend pun. so, diorang ni berkawan. bagi aku golongan macam ni akan ended diorang punya relation cakap, kita kawan je. padahal yang perempuan tu dah perasan lebih.lebih dah. aihh.aihh. apa la perempuan ni. buat malu aku je. ego korang gie mane tah. heshh.


actually, life situation macam ni depends on your strength of your bonding towards your pasangan. senang cerita jodoh la. kalau takde jodoh nak buat macam mana. but AT LEAST. you have to try. aku doakan aku selamat menempuhi alam perkahwinan nanti. HAHAHA. this can't be serious. i am not getting married yet until i got a car for my self. or a house. hahaha. tapi kalau jodoh, allah cakap aku kahwin esok, ESOKla aku kahwin. *euwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. 




theres a lot of  w there. -.-'



aku tak tau kenapa aku suka justify bagi center.
and aku pun suka preview sebelum post.





talks END here.

No comments: