December 5, 2010

i am soooo in love with HTC HD7!

anyone yang ada banyak sangat duit! can you buy for me HTC HD7! i really.really.really like that phone. manyak cantek maaaa. dah lama aku usha that phone. duit membataskan impian. nanti kalau aku beli mesti bapa aku dah taknak bagi duit kat aku lepas ni. tunggu keje laaa. aku pkai HTC HD7 or ada phone yang lagi cantek pada tu. aku minat samsung corby. but kat tempat aku dah ada orang yang pakai. waallaaaa. terus tak de mood nak pakai. HTC aku tak penah jumpa lagi orang pakai buat setakat. tapikan.tapikan. handset tu cantik! canggih gila. pkai system windows. aduhh.aduhh. risau aku handset canggih sangat ni. nanti rosak, pergh.pergh. berasap gak nak betulkan. aku memang tak minat sangat iphone. tak tau kenapa. maybe sebab banyak yang fake kot. lepastu dia susah. phone ni still boleh bluetooth. apa.apa pon aku memang tak minat iphone. sebab aku rasa ramai yang pakai.  


besar gila kan screen dia! cantik lah sial handphone ni. 
dah la HD pulak tuuu! i really adore this one! even iphone 4 kalah dengan ni. 
theeheehee. ;p



seems like, i really looooove to read blog. idk since when BUT i can sit and read blog for HOURS! blog is SOOO much more interesting than facebook. tapi kena pandai cari la. blog yang famous.famous mesti best gila nak baca. aku ni silent reader. ada certain blog je aku follow. tapi ada gak yang aku bookmark je. tak tau la kenapa. hahaha. tapi, bila aku baca, aku tak comment pun. aku penah baca blog budak ni, dari latest post sampai first post die. aku taktau la. seronok gila baca dia merepek. errr.errr. it sounds like i'm a stalker pulak. hahaha. whateverr. aku pun tak pernah tulis apa.apa kat chatbox dyorg. 



aku ada baca 1 blog ni, dia ada cakap, ciri.ciri blogger yang bagus adalah silent reader. ehh. entah. macam mana tah dia cakap. sometimes. i said it sometimes ada yang meninggalkan jejak kat shoutbox tu BUKAN baca pun. nak attract orang pegi blog dia je. aku rasa, orang yang cakap *sila lah ke blog saya* *ada entry baru* atau yang paling aku menyampah *follow my blog* duhh. menyampah. bila dia cakap follow my blog. jangan. JANGAN harap lah aku nak g usha blog dia. memang aku tak femes pun. AT LEAST! bila aku pegi baca blog dia, secara tak sengaja aku dah meningkatkan dia punya stat. kan3? 



aku tengok. famous blogger ni, selalunya, diorang punya blog TAKDE lagu pun. TAK ADA. oke. aku rasa annoying gila blog yang ada lagu. AKU RASA laa. sebab aku dari zaman myspace dulu pun tak letak lagu kat myspace aku. bila keluar je lagu, automatik jari aku tekan *FN*MUTE*. haha. padan muka! lepastu, famous blogger plak, selalu dyorang punya blog simple je. background simple. bila bukak je blog terus keluar. TAKDE lah loading LAMAAAA GILAAAA. 



aku stress betul kalau bukak blog yang POYO ni. blog yanng POYO yang aku maksudkan ialah, bila dyorang tulis, gaya macam RAMAAAAI je yang bace. lainlah yang aku tengok follower dah berapa ribu tuu. follower banyak.banyak apa adaaa. aku takde follower pon takdehal lahh. lepastu buat blog ada bunga.bunga la. ada pop up sana sini. grrr.grrrr. yang tak menahan takut ada yang curik hasil dyorang pegi off right click. pffft. fed up aku nak tengok blog mereka.mereka ni. tapi yela. uuntuk keselamatan sejagat. tapi kalau nak curik tu boleh je kann? kalau buat screen capture ke. still boleh curik gamba2. kau. pastu g buat jampi kat tok bomoh. yelaa. lawa sangat. kui3. pasu kena histeria. apa aku boleh cakap. serves YOU right. 



ehh. banyak pulak aku mengutuk kat sini. ni baca blog obefiend punya pasal lah ni. dah jadi hati kering kutuk blog orang. BUT. aku rasa semua tu hak masing2. as for me, simple je. aku tak heran tak de follower pon. even aku buat blog dari 2009 lagi. semua yang ada dalam ni satisfaction sendiri jee. ada hati nak bace. bace la. kalau tak cepat.cepat tekan *ALT*F4* senang. mudah kan? haaa. 



ok. bye.




talks END here.

No comments: