November 15, 2010

aku menyampah betul kalau lawan cakap dengan orang lelaki.

assalamualaikum.


true. sebab lelaki ada 9 akal 1 nafsu. perempuan? 9 nafsu 1 akal. grrrr. kalau aku cakap dengan orang lelaki sepatah. dyorang akan jawab 10 patah. bila aku explain something. dyorang mesti ada je nak pusing. ini akan menyebabkan aku sakit hati. ishhhh. geram betul. last skali aku la yang mengalah. mengalah tak bererti kalah kan?

aku memang admit lelaki lebih pandai dari perempuan. hooyeah. sebab kat kelas aku, budak laki tak baca buku pun boleh dapat carry mark tinggi. woowoo. jeles doe. and. ada jugak yang aku jumpa. tidoo dalam kelas, sekali kelua result. FUHH. 3 pointer la sial. time tu otak aku pun dah berasap.asap.

lagi satu yang aku kagum kat warga lelaki ni kan. *jangan nak bangga* dyorang boleh cool je kalau ada benda yang havoc happened. err. mana nak dapat perangai cool macam tu eh? perempuan ni almostly mesti melatah. menggelabah macam ayam berak kucing. tak percaya? cuba tengok lelaki bergaduh. mana ada jerit.jerit. kalau perempuan bergaduh mesti ada jerit2. haa. cool kan dyorang. tapi belasah orang sakit macam mana pun diam je.

tapi aku tak tau la kalau gay bergaduh macam mana. 








talks END here.

No comments: