September 2, 2010

tut.tut.

yea.yea. entry kali ni pasal aku tak tut.tut lagi. ngeh3. tadi my mum call beliau bertanya.


"kakak da tut.tut belum? "
 "belum" 
"bestlah macam tu!"
"harap.harap time raya lah tut.tut. "
"yelah"


nampak sangat mak aku dengki sebab aku tak ponteng lagi hehehe. harap dapat lah pecah rekod tak ponteng untuk puasa kali ni. cehh.*padahal puasa ada lagi 7 hari.*


kat kelas uitm
kawan.kawan sekelas aku boleh pulak menayang nayang yang dyorang tak puasa. amatlah sedih. contohnya.

kawan 1; ade air tak?
kawan 2; ada. nak ?
kawan1;nakk lah. haus doh.
kawan2; nah.
kawan1; aku ada biskut. nakk?
kawan2; yeke? nak. hehe
kawan 1;amiklah. habiskan.
*hal ini berlaku didalam kelas. masa rehat dan masa senggang.

nak tego, nanti kata alim. tak tego. hmm suka atilah. memang terang lagi spotlight dyorang buat bersidang kat dalam dewan kuliah "mari makan bersama-sama" heh! nasib aku tido.




lagi satu. perkara pelik kat universiti kalau tak puasa.

kumbang; kau puasa tak?
bunga; tak.
*see. dengan selambanya menjawab. hahaha. kalau aku pun sama. 




mungkin bila kita dah makin matang. kita akan menganggap hal perempuan tu adalah hal lelaki bersama. eh takk. menganggap hal ni adalah lumrah. kan?kan?kan? aku rasa macam tu lah.

tambahan pula aku berada dalam bidang kejururawatan. seharusnyalah. tiada perasaan malu atau seangkatan dengannya. sebab kami*lelaki dan perempuan*perlu menghadapi situasi-situasi yang lebih dari itu. hahaha. yang menyebabkan kami perlu bekerjasama. harap maklum.





saje sukesuke. =)

No comments: