August 3, 2010

sakit perut !

i got sooo. sooo. sooo. sakit perut since 11 am until now ! now is 8.38 pm. ini tidak lain dan tidak bukan, hanyalah kerana aku PMS ! sakit gila ! keseluruhan pinggang dan ke bawah, termasuk peha dan betis. kenapa ya ? saya pon tak faham. memang saya selalunya begini. aduh. sakit. rasa nak kepak.kepak je badan ni. uhuhu. 

oke. beralih pada topik yang nak dibincangkan. pasal K.A.W.A.N. hmm. nak cari kawan sejati tu susah kan. susah sangat.sangat. sesape yang dah jumpa kawan sejati tu silalahh hargai mereka. huu. sedihnye lah ayat aku. 

oke dah habis mood gedik. tapi. perut saya sangat sakit ! sangat.sangat. *perut sakit pon boleh blog lagi. haha.* aku dah bosan buka facebook. so, aku bukak blog pulak. roomate aku nak pegi ref lah. tinggal lah aku sorang.sorang kat bilik. uuuhh. bosan. bosan. 

pagi tadi ramai yang tegur aku. "du, kau kenapa?" "du, muka kau kenapa?' "du, apasal aku tengok kau serabut je ni?" oohh. ini sememangnya tanda2 awal aku PMS . sila lah faham. saya memang tak mampu nak bergelak ketawa kalau PMS. maaflah. saya hanya mampu bersenyum sumbing. bukan tak ikhlas, tapi tak larat. silalah faham. maaflah kalau ada sesapa yang terasa. terkecil hati. maaf ya
*ps/ kalau aku bosan, aku mula nak merepek.repek. hahaha. maaflah. 

eh. nak tau tak? subjek CTU atau nama panjangnya sains kesihatan dan tamadun islam SANGAT cool.
semua pasal pengetahuan am dalam islam ada dalam buku tu. memang cool habis. ^^ contohnya. kita disunatkan tidur mengiring sebelah kanan. sebab xnak semput masa tidur. hmm. apalagi ek. banyak lah. nak tau baca sendiri la. tapi, dah 3 sem aku ambik CTU, aku rasa sem ni lah yang best CTU dia. huhu. 

dah la. aku tak tau nak merepek apa. bosan.bosan.bosan !







saje sukesuke. =)

No comments: