August 4, 2010

ikan is fish

oke.firstly, aku suka wajah blog aku yang sekarang. makin cantik. haha. masuk lif tekan sendiri. lantak lah ! haha. keduanya. dah pkul 12.25 tgh malam. hehe
ketiga aku nak cakap yang aku rasa gadget baru aku yang ikan warna warni tu sangat COOL ! bapak teruja gila aku feed dyorg makan. padahal tak effect pon ! siott! ngahahaha.
keempat nak cakap, sakit perut aku tak lega lagi. cuma berkurang sikit je. hadui.
kelima aku baru tukar profile picture facebook.
keenam aku boring gila ! sebab rumate aku tgah buat kerja. aku tak da kawan nak borak.
ketujuh. dah tak tau nak cakap apa. haha. tu je kott.
eh ada lagi, aku tak baca buku langsung dalam waktu free ni. gila kau ! padahal test minggu depan. sungguh taksedar diri ya dudu !
oke. ni last. dah tak de pape dah. :)

saje sukesuke. =)

No comments: