August 15, 2010

HOME.HOME.HOME

as usual, when i'm home my mother will ask me to do this, and that. i lovee to do many things as long as i have to use the car. haha. its like i have big enough to handle my own life. ngee. perasan. haha. but it is truee. aku suke whenever i need to drive. i love to drive. driving kinda gives me some sort of satisfaction when you push the minyak till the end. haha. faham tak bahasa rojak saya. maaf.maaf. bengong sikit malam ni.


andd.


for the first timeee. i have deactivate my facebook account. isn't it amazing. ngahaha. nobody can find me. i will see on how many days i'm going to deactivate my facebook account. haha. sebenarnya. aku tak terfikir pon nak deactivate. its seems like, facebook tu bengong. aku dah post benda yang sama kat wall aku 5 to 6 times. rasa macam kena hack my facebook. then, i decide to deactivate it. padan muka. maaflah kat kawan baik saya. nur izzan fariha. dah la tengah chat tadi. tetiba2 damn it. aku buat semua tak kena. it occurs just like 5 minutes. macam tu la. aku dah malas nak proceed. then terus carik way to DEactivate my account. nah. padan muka. kita tengok sampai bila bertahan deactivate facebook account. haha. 


T.A.D.I. it occurs like 6.30 pm.


aku pegi skola adik aku. sebab melayan karenah adik kesayangann aku tu nak makan domino's pizza. aku pegi lah ambil dia kat sekolah and bring him to domino's punya kedai at precint 8 putrajaya. and i brought him back to school. suddenly ! masa dia nak keluar kereta, he salam my hands and kissed me. WHOA! aku terkejut gila ! hahaha. lawak pon ada. he seems like serabut sangat ! terharu sungguh aku. almaklumlah. warga2 nak SPM ni. tambahan pula adik aku tu sekolah kat sekolah berasrama penuh. lagi lah stressed. but his actions really makes me terkejut. he never kiss me before. dia cakap macam ni. "kak ! aku sayang kat kau ! kau lah kakak kesayangan aku." haha. just because i brought him to buy what he wants for buka puasa then he said he loves me. memang lah budak zaman sekarang. haishh. 
-___________-" but his actions really.sumpah buat aku terkedu.


thats all for now.
selamat berpuasa.*niat cepat*
selamat bersahur
selamat berbuka.
byee.byee.









saje sukesuke. =)

No comments: