August 8, 2010

fine. therealmeishere

when i am lonely and feel so stressed i will punch my face? oh no. thats crazy! i will be like urm. hell. yeah. reading one of my old friend blog. she is like shemale? have you ever heard on that word. she'd changed. ALOT. got a boyfriend and yada.yada. having a lot of male friend and i guess that her best friend is also a male. hmm. and me? i don't think that i have changed. i am the old me. having friends with people. get angry whenever people do mistakes in assignment. and yeah. llife is changing. day by day. but not me. oke. enough of being a crap dudu.

oke. i hate when people say to me " duraney, awak ni kasar lah." "du. ko ni, lembutlah sikit." "du, cube buat elok2." "du, cube sopan sikit" "duraney. watch your mouth!". okay. that's it. seriously. i take it as a mock ! waaa. i am a girl. A G I R L. one day i'm gonna be a nurse. i don't want to be a guy. please. somebody. guide me to be more decent. wuu. i'm hurt. hurt. to the deepest layer of myocardium. *uuuh. merepek.*. aku kinda tak suke orang cakap aku kasar. and aku sedang menciba untuk berubah for good. berubah menjadi wanita. yang lembut dan sopan dan ayu dan banyak2 dan lagilah. dalam proses perubahan. hmm. but it seems like i don't be ME. the real duraney if i change. but duu. change for good is not a crime. later on u will be a good person. insyaallah.

what is the true friendship means? is it means when u have a real cool friend is your best friend. and here. duraney is a person that don't take friend to be a best friend as easy as eating an egg. nah. apa punya simpulan bahasa lah. haiyyoh. oke. berbalik pada kenyataan. aku memang susah nak cakap "heyy best friend" aku susah nak dapat best friend. hmm. kenapa ya. oke. definisi best friend bagi aku ialah. best friend aku seharusnya faham dan really well known dengan perangai aku. hah. macam tu baru best friend. ko ingat dapat tau sikit pasal aku and aku dengar problem kau sikit je dah jadi best friend ke? in life there are give and take. macam nilah. mana aci kalau aku je yang tau kau suka makan apa. kau tak suka makan apa. and kau tak tau pasal aku satu hapak pon even kau selalu kat sebelah aku kat mana.mana.

kadang-kadang, bukan kadang.kadang memang aku ni adalah seorang yang helpless and useless in expressing my feelings. its like. ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORDS. faham2 sendiri la mana2 lelaki yang tengok aku caring semacam je kat die tu. cehh. takde lah. hehe. x. aku kalau boleh akan menunjukkan yang aku sayang kat kawan aku ni melalui my action. faham? tapi tu lah. oarang melayu ni. semua nak kena cakap. aku sayang kau. i love you post kat facebook bla,bla,bla. kalau aku. aku akan cakap bila aku betul.betul rasa yang aku betul.betul sayang orang tu. tapi aku sangat sedih kalau orang yang aku sayang tu tak reply balik. uu. macam syok sendiri. haha. takpelah. its okay if u the only one that give to people duu. :)

bila aku cakap aku sayang. i really mean it. same goes to bila aku cakap i miss u. i really do. aku bukan person yang simply2 cakap benda2 tu. hehe. sesi luahan hati bersama dudu ke ni? pleaselah faham. eh. apakah.apakah? aku mencarot dan mengarot ni.

oke. sudah.sudah. aku dah penat nak pikir ape yang aku kena tulis lagi. dah la buku tak baca. hampagas betul naju pon tak basuh lagi. hampass. hampass. minggu ni minggu malas. ! brrrr.








saje sukesuke. =)

No comments: