August 11, 2010

benci itu manusia. curse.

kau faham tak bila aku dah benci kau tu. jangan lah nak menepek muka kau kat keliling dewan kuliah! kau ingat kau lawa ke? muka tempat duduk dalam dewan kuliah lagi lawa lah dari kau ! harap muka tepek makeup 1 inci ingat lawa lah ? dah la pokai tapi buat-buat banyak duit ! kau pikir orang suka sangat ke kat kau tu ! boleh berambus lah ! eei. sesungguhnya saya amat benci lah manusia ni ! (nasib dah buka puasa !) eei. sungguh-sungguh dan sangat-sangat benci dan meluat dan seangkatan dengannya lah tak suka sangat-sangat kat manusia ni ! grrrr. rasa nak tempeleng muka dia kuat-kuat. rasa nak cili mulut dia dengan satu kati cili padi ! kau ingat semua orang suka kat kau ke? eei. eii. sungguh annoyed dan amat irritating hati saya melihat muka kau ! tolonglah ! benci sungguh-sungguh ni ! 

actually i am talking about A person in my university. merangkap unimate aku yang aku amat meluat gila tengok muka dia yang bertepek makeup sepuluh inci ! eei bengangnya. benci sungguh.sungguh nni ! aku tak pernah rasa aku benci orang sampai rasa pening tengok muka dia. tolonglah. dah berapa kati dosa aku harini sebab mengumpat dia dekat-dekat waktu nak berbuka tadi. habis pahala puasa aku. heshh. sudah ah tu cik du. sabar.sabar. orang macam ni tak lama. talam 10 muka dia nih kalau nak tau ! aku taknak la mengumapat lebih.lebih ! tapi memang aku tau dah over dah ! lantak kau lah ! memang aku meluat gila dah sekarang ni ! 

sudah.sudah. kat atas ni ada enam perkataan benci. hanya untuk dua perenggan sahaja. harap maklum. kata-kata aku ni memang tiada yang benar, melainkan benar-benar belaka lah ! hah amik kau ! orang yang aku meluat pun dah femes dalam blog nih ! haha. hari ini, 11 ogos bersamaan 1 ramadhan. eksited aku tulis blog. just nak cakap yang hari ni aku puasa. penat lah puasa harini. padahal duduk dalam air cond je kot. mengada-ngada je lebih aku ni. 

aku pon dah 2 hari tak pegi solat terawih. bukan malas. aku nak bagi peluang orang lain semayang. sebab tempat kolej aku buat solat terawih tu penuh. ala-ala orang semayang jumaat. "sampai ke pintu penuhnye"bak kata kawan aku yang pegi solat semalamlah. hmm. doakan lah aku semoga dapat hidayah nak pegi solat terawih lepas ni. :P dah 2 orang dah mengajak aku bersolat terawih melalui SMS semalam. tetapi hidayah diorang tak sampai pulak kat aku. hehehe. aku memang nak semayang. tapi tulah. banyak sangat nafsu mals ni. (bulan puasa mana ada setan.)


bayangkan jelah dewan solat aku yang penuh 
sampai jemaah kena semayang kat tepi pintu. 
(gamba ni hanyalah hiasan blog semata2.)

bye.bye for now ! 
enough of curse for now. 
enough for today.
live love life. 



saje sukesuke. =)

No comments: