April 10, 2013

tengah cakap telefon dengan mak aku pasal stok makanan pilihan raya.

pasal title tu maybe lari tajuk cam biasa.


WAHHHHHHHHHH. ITS BEEN A LONG TIME SINCE I DIDNT CAME HEREEEEEEEEEEEEEEE. hahaha


k. sekarang aku kerja di hospital kerajaan. :) my new life quite happy here. stress level tak sestress aku kat ipoh dulu kot. got friends and family and pakwe. *wink*


tapi aku tak puas hati dengan sorang budak ni. dia agaknya memang tak puas hati dengan aku kot. perangai macam budak budak. tido pun bukak lampu terang benderang. pastu keluar bilik tak tutup lampu. aku dah tutupkan siap marah pulak. cakap keluar kejap je, pastu aku g sidai baju dia siap intai. intai bilik aku tengok lampu kipas tak tutup. cakap kat aku, kipas pasang. aku cam. HAAH. sidai baju je. dalam hati aku cam HEKELEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


haa ammik kau.


da la kunci bilik. dalam bilik dia ada bilik air. kau ni. beragak ler. bukan kau je bayo sewa okayy. sila la prihatin. aku kerja pagi, kau tido. tandas ada dua kau bagi pakai 1 je. memang tak la. bertimbang rasa sikit.  fikir gak orang nak pegi kerja. berebut bilik air apa. masalah kalau orang selfish ni. benda simple macam ni pon orang kena tegur. SO? NAMPAK SANGAT LA TAK MATANG KAN. 


masalah aku. memang aku tak cari pasal. tapi aku malas nak cakap sebab kalau aku cakap kompem orang makan dalam. SO aku diam. kalau tak tahan nanti aku sound secukup rasa.


masalah tau manusia cam aku ni. pendam pendam sekali meletup. haa. KEBABOMM. tu dia. hahaha. boleh putus kawan. 



k sekian.









talks END here.

No comments: