March 1, 2012

excited excited excited nak cuti.

semorang. semorang. semorang semuaaaaaaaaa. semorang kena tau aku tengah excited nak bercuti ni. yippieee. *jangan bayangkan aku melompat. itu adalah makruh ok.#tetiba nak bayang teletubbies. T__T 


semorang kena la tau. ai dah nak habis practical dah. lepas ni ai dah nak ambik exam. padahal audit ai tak siap-siap lagi. portfolio je yang oberkompiden nak print esok. yippieee. bahagianya.bahagianya. cepatlah habis practical. lagi 2 hari je.


mentang-mentang lagi 2 hari nak habis practical, semua kerja kat ward ai tak buat. melampau tau. apa.apa pun memang revenge is sweet lah kan. *sambil tunjuk gigi* 


melampaunya ai. tiket balik KL dari kelantan ai dah book dah. bukan takat book, ai dah bayar dah. tinggal tunggu masa nak naik je. wah wah. excited sungguh ai nampaknya. yelah, tiket seringgit. sapa tak nak? ye dok. lelaju je ai book tadi. dah la fes time book tiket flight. nasib baik book sengsorang. boleh la menelaah segala "terms and conditions" diorang tu. excitednyeee. *rolling eyes* 


nak pergi kelantan nanti ai nak jalan-jalan. nak habiskan duit. T__T sapa nak sedekahkan ai duit ni. ai nak shopping ni. 3 bulan ai terperuk keluar masuk hospital tak pergi memana. ai nak balas dendam kesumat ai bila pegi kelantan nanti. ahahaha. 


habis nanti orang tanya aku betul ke du nak g kelantan. entri ni bukan rekaan ye anak.anak. memang aku nak pergi sana. jalan.jalan makan angin. kalau aku tak pergi aku rasa otak aku boleh "hang" duk rumah ni. rasa sesak napeh den ha. aku bukan anak mak, maka aku perlu bebas dari bawah ketiak mak. duk bawah ketiak mak ayah sangat sangat sangat *sila lah sambung* 


BAYANGKAN.MUKA.BAHAGIA.AKU.MACAM.MANA.


k.bye 






talks END here.

No comments: