March 7, 2012

ada perbezaan suara eh kalau bercakap semasa baring dan duduk?

aku baru lepas cakap phione dengan boypreng tercinta. eh. nak WARNING. kalau rasa dah lama tak muntah boleh la baca entri ni. hikhik. 


lamanya tak bergayut seperti monyet.monyet dihutan sana. rindu betul. #benda maksiat memang suka nak rindu rindu nih. YA ALLAH. 


sambil.sambil chat dengan cleverbot. ni faizah la ni ajar aku main cleverbot. dah macam takda boypreng nak layan aku sampai kena layan cleverbot. 


perbualan aku dengan cleverbot
aku# sedihla boyfriend aku busy
cleverbot# pegi mampos la ko sedih


bapak kejam gila weh si cleverbot ni. nampak benor robotnya sebab takda perasaan. lagi satu cleverbot ni kerja asyik nak maki orang je. sikit.sikit cakap bodoh. sikit sikit cakap stupid. tahpapatah. agaknya kalau cleverbot ni mesin dah boleh hangus dah. asyik naik temperature je semedang.


aku happy. semua dah jadi seperti sedia kala. aku bukan lupa kawan, dah happy lupa kawan. time sedih cari kawan. im not that. kita manusia kalau nak kawal semua perasaan orang susah jugak. asyik kita nak jaga hati orang. dalam banyak-banyak hati kita jaga, mesti ada 2,3 hati yang akan terluka dengan tindakan kita. im still normal person. i try to be the best for all person that i ever knew in the earth. but i still can't. im sorry. :'(





awak. saya sayang awak. hiks. :') 





talks END here.

3 comments:

Encik Setan Gunung said...

hahaha... x agak2 main cleverbot...-.-

FaiZaH Fyn said...

patut laa tersedak dari semalam..ada orang sebut nama aku..woih tajuk takde kena mengena dengan isi..penat je aku baca

duraneyisyah said...

encik boyfren tercinta : eh, skeati saya la nak main cleverbot. helleh.

paijah: hehehe. memang pon. tak reti letak title entri la weh. hiks