December 6, 2011

serabut + sakit hati + sakit kepala = tg rambutan

bila duduk rumah ni lah jadinya. aku kena buat kerja rumah + kerja praktikal + kerja segala kerja yang ada. bila aku ungkit nak duduk rumah sewa nanti aku jadi la si TANGGANG tak mengenang budi. sekarang sapa tak kenang budi sapa? sapa tak faham sapa sekarang? GUA MULA NAK BUAT INTRO EMOSI NIH!





semua penat. aku pergi kerja pon penat. workers yang kat office penat lain. aku kerja even 7 jam rasa penat lain. masing-masing jaga la diri masing-masing. aku penat ko tak faham. penat ko aku kena faham. aku pening ko tak tau, ko pening aku kena amik tau? 





apehal kepala aku pusing satu macam ni. adoila. ditambah keadaan aku yang PMS. MAKIN AKU NAK EMOSI. punya lama aku tak online. harini online semua nak buat. 





aku rasa aku pergi preceptorship ni, aku bakal takda LIFE la. kerja 6 hari seminggu. cuti sehari aku rasa tak membawa makna bila aku duduk rumah. kalau dah semua kerja aku kena buat. tak ke aku runsing bila masa aku nak ada life untuk diri sendiri? sebut sikit pasal takda life terus mak aku ungkit pasal responsibility. macam mana tak bertambah pesakit kat unit psikiatri? untunglah aku kena tabah hati.





tak semua orang faham keadaan kita. tapi cuba la faham macam mana keadaan badan aku yang tengah tak betul nih. aku rasa nak MERAUNG kuat-kuat. semua tak support aku nak buat kerja. ahh. setan tol. 





thank you encik boyfriend. i love you. i owe you much. thanks for being there. <3 :')


talks END here.

No comments: