November 16, 2011

sampai bab title mesti aku tak tau nak tulis apa #2

errm. aku tak tau nak update apa. sebab #1- aku tengah serabut. #2- aku tengah serabutt #3- takde la serabut mana. sebab semua serabut dah settle. 


serabut pasal penempatan dekat hospital bahagia ulu kinta. haihh. aku ingat dapat pergi sana dengan aman dan tenang. macam-macam hal. runsing gua. last-last gua kena gak duduk kat rumah yang ramai orang. lepastu siap tidur atas tilam yang takde katil. pergh. bersabar je gua. sebab kalau banyak cekadak sangat lagi serabut gua nak fikir. locker takde pulak tu. atleast letak locker la. eh. gua macam aura nak menyound orang je. 


first time aku rasa menyesal makan nasi. TAU TAK? sambal pedas macam nak bagi bibir aku jadi angelina jolie je gamaknya. pergh. aku semalam 10 kali keluar masuk tandas. MENYESAL aku makan nasi. sebab aku tak makan nasi dah seminggu dah. hahaha. pendiet KURANG berjaya. tragedi semalam buat aku insaf lalu aku makan laksa je tengah hari tadi.ohh. ALAMAK!!! aku dah g order nasi ambang pulak kat kawan aku. haihh. esok la sambung tak makan nasi. muahahaha.


okay. aku seorang blogger tak berjaya. sebab niat aku buat blog takde pulak nak bagi orang follow. nak suruh orang baca je. sebab ada orang comment kat bawah dan commentnya berbunyi "blog ni untuk difollow ke tak?" gua macam dah speechless. -_______________-" malu la gua lu nak follow lepastu bagitau gua lu nak follow. 


sebab, bagi aku, bila orang follow aku, orang tu suka aku. eh tak, suka baca aku tulis dan mencarut. sebab lagi, bila aku follow orang, aku suka blog diorang dan aku AKAN baca entry diorang. bukan aku follow semata-mata nak orang follow aku balik. eh, ada ke orang cemtu. tapi, bagi aku sekali lagi, aku lagi APPRECIATE silent reader. contoh silent reader aku adalah BOYFRIEND aku sendiri. tapi dah tak berapa silent sangat lah. sebab aku tau dia baca. hahahahahaa. 


#silent reader paling berjaya adalah ahmad zulkarnain. sebab dia mengaku dia stalk aku. sah-sah la dia baca blog aku. 


ok. bye. 


#GUA SEBENARNYA TAKDA IDEA NAK TULIS. TAPI GUA NAK TULIS GAK. GUA TAK TAU GUA KENAPA. 











talks END here.