October 2, 2011

mari melihat lelaki henseng kali entah ke berapa

aku tak tau kenapa aku rajin sangat. aku teruja betul la tengok laki henseng badan ada sayap. haihh. sebelum ni aku tengok cerita beastly. tadi aku tengok cerita i am number four. tengah google gambar baru aku perasan hero beastly dengan hero i am number four samaaaaa. ngaaaa. excited aku.



betapa excited aku nak cerita dalam blog. actually aku baru habis final EXAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM



tu diaaa. alex pettyfer. kalini alex pulak. sebelum ni chris. nyahaha



aku usha minah ni. macam kenal je. rupanya diana agron. santeknyaaa diaa. 
kawan aku fifi minat gilababi kat dia ni. asek la tunjuk gambar diana ni kat aku. haha. fie, cantik la diana ni. high taste tau kau. kemain. 



aku rasa MINAH NI STYLE GILAAA DENGAN DUCATI DAN SPECS TUU. RAMBUT TUUU. SLEEVELESS TU. 



apa kejadah insang sebelah hidung. hodoh kalah dalam cerita ni. haha. alex jugak henseng kalahkan kau.



ni cerita beastly. actually, mamat ni tak handsome mana pon. 



haa. kan. buruk nak mampos. tapi style aku tengok tattoo dia. siap hidung pakai ring. badan dia berakar lagi. kalah boyfriend aku.



ni je aku minat kat alex ni. nyahaaaaaa. macam ni baru drop DEAD! tak boleh kalah chris la. dia lagi boleh buat aku tak tidur. 



comel gila vanessa hudgens dalam beastly.



touched :')





aku pun tak faham kenapa aku nak post. rajin terlebih. malam ni aku ada dinner. bosan tau tak dinner nursing. bosan. bosan. aku cuba untuk tahan bagi orang tak nampak yang aku terasa. faham? terasa nak terberak. 





ok.BYE!





talks END here.

3 comments:

Encik Setan Gunung said...

kalo pakwe ko ade akar2 kat muka,,kompem ko x selera nak ciom ... :p

duraneyisyah said...

tak semua part muka ada akar.

Encik Setan Gunung said...

ciom kat mata or mulut la gitu ... ahakz ... ^^