August 7, 2011

sekian lamaaaaa

aku tak tulis entri. bulan mei aku sangat sibuk okay.


tonnes of stories i would like to share. tapi, bak kata boyfriend "awak selalu tido awal kan sekarang." haha. nampak sangat aku penat kerja then tido awal. padahal balik kolej petang pon sambung tido. malam pon tido lagi.


seminggu aku bangun pukul 4.30pagi. mandi-sahur-naik bas pergi hospital. pukul 7 start kerja. pumpang-pumpang-pongpong pukul 2 aku balik. duduk dalam bas, memang nikmat gila terus tido. sedar-sedar dah sampai kolej. solat kejap sambung tidur balik. pukul 5.30 petang member aku datang. kejut bangun ajak pergi bazar. haa. bayangkan. SEMINGGU aku buat benda yang sama. MY LIFE IS KINDA BORING. kannn?


ok. actually, practical masa bulan puasa SANGAT penat. SANGAT.SANGAT.SANGAT penat sampai aku rasa nak menangis. masa bulan puasa aku kena buat dressing yang sangat infected. luka yang agak menyayat anak tekak. tapi, boyfriend kata duraney kan tabah. so, aku tetap teruskan perjuangan.


apa semua cakap pasal boyfriend ni.


ada patient orang sabah. muka macam indon. kesian dia, sebab luka dia sangat takut okay. bayangkan tumit terbelah. tumit patient aku terbelah, dan infected. kesian dia. 


err. esok aku pergi emergency department (ED). harap-harap la dapat jumpa patient kena tikam. hahaha. nak jugak rasa macam mana jumpa orang pelik-pelik kat ED nanti. muahaha. tengok darah melimpah ruah boleh batal puasa aku kalau termuntah. 


ok. BYE.



aku tak tau la posisi betul benda ni. apa yang aku nak cakap
"i really miss my family. alot."
;'(








talks END here.

No comments: