August 16, 2011

i look and i observe

there are many types of people in the world. okay. taknak cakap yang world, cakap kat sekeliling aku. betapa ramai jenis manusia keliling aku.


ada yang perangai macam tu, ada yang perangai macam ini. ada yang macam tuuttt. ada yang macam tiittt.


and ada yang macam SHITGILABABISERUPANAKMAKANPENYEPAKAKU!


yang perasan HOT. really makes me want to VOMIT. macam nak tergeliat organ dalaman aku.


YANG LUPA FAMILY! depan family lain. BELAKANG FAMILY, MASYAALLAHH. depan family, pijak semut tak mati. YOU FUCKING BASTARD!


depan boyfriend kemain baik gila, belakang! pukimak anjing sundal harum pontianak semua bersepai dia mencarut. termasuk aku. MOREOVER, balas message lambat. takpon balas "ok" takpun balas smiley yang bajet comel. kan aku dah sumpah seranah boyfriend sendiri.


yang pakai make up tebal seinci tapi buat solat dengan makeup tu. WHAT THE HECK IS GOING ONNNN MANNN. faham tak? yang ambil wuduk tak genyeh pon eyeliner dia. sebab malas nak touch up balik. fuck you. nak cantik pon BERPADA LA WEYH. kalau badan BAU MAYAT baik tak payah gak.


haaa. yang ni, kawan aku bersepah gila. aku pun boleh tahan macam ni jugak. just diorang KRONIK pada aku. beli makanan banyak-banyak, tapi tak habis. tak pon, eh, aku taknak ni. aku taknak tu. ehh, macam mana korang makan. aku tak pernah makan pon. alaa, kenapa ada banyak bla.bla.bla. aku dah la tak makan. oohh. kemain ko nak memilih makanan ehh. rezeki banyak sangat jadi macam tu la.


MANUSIAA. BIASALAAA. macam video mathlutfi. sapa tengok mesti tau. manusia yang tak pernah berpuas hati dengan diri sendiri apatah lagi kat orang lain.


tapi previous post aku ada describe manusia yang paling underground aku benci. 



k.BYE!







talks END here.

No comments: