August 24, 2011

as we grow older, we missed the old time

ini adalah title entri yang paling matang dalam sejarah berblogging. #FAKTA


old time yang dimaksudkan adalah masa aku kecil. masa aku kecil yang aku nak tekankan kat sini adalah between standard five to six. at this time, i was hardly, i mean HARDLY fans of avril lavigne and HILARY DUFF.


hardly fans sampai kumpul duit nak beli cd pirates diorang. i mean cd lagu. aku ada cd pirates hilary duff and avril lavigne yang first album. tapi dulu main kaset, i hardly search for original album avril lavigne punya kaset. and i found it. aku punya kegilaan masa tu sampai aku boleh hafal each lyric of avril lavigne. dengar lagu sambil tengok lirik kaset yang dia bagi. haha. aku beli cd, tapi tak boleh dengar. punya hard fans sangat sanggup jugak beli even tak dapat dengar. sebab dulu rasa macam mahal gila cd player. beli cd pon dah kepuasan bagi aku.


aku minat avril lavigne until form 5. lepas dia keluar the latest album ni, aku tak berapa nak follow dia dah. sebab dia macam lari konsep dari first album dia dulu. macam nak jadi budak punk tak cukup kasih sayang boyfriend and nak tunjuk rage pergi revenge kat other guy. dari apa yang aku faham la. dulu lagu avril semua best. aku paling minat lagu i'm with you. 


hilary duff pulak aku minat sebab terpengaruh dengan kawan aku. bestfriend aku masa sekolah rendah dulu memang kaki disney. so, dia selalu cerita kat aku pasal lizzie mcguirre. masa aku standard 6 takde astro lagi. asek lari balik rumah kawan aku tumpang tengok astro rumah dia je. lepastu pindah johor baru ayah aku pasang astro. aku suka lizzie sebab ah, aku tak ingat. yang penting aku suka suara hilary duff. sekarang aku tak minat kat dia dah. haha. sebab aku tengok videoclip dia yang agak sexy. dalam lift tah apa dia goyang butt dia. then lift tu terhempas. and she was doing some extra action with that guy. and i was like, oh damn! i hate you hilary duff.


ya lah. kebanyakan yang minat hilary duff aku rasa semua budak-budak. tetiba tengok video clip macam tu rasa macam. blurghh. hilang passion aku kat dia. 


see, minatnya aku kat avril dulu, sampai aku boleh hafal lepas lagu ni, lagu apa, lepas lagu ni lagu apa. pergh. hebatnya aku. 


lagi satu. dulu aku pernah, PERNAH minat sorang penyanyi arab aku dah lupa lagu dia macam mana. yang aku tau dia dah mati sebab suicide attempt. tu pun kawan aku yang bagitau. aku hafal semua lagu arab dia woh. haa. kemain i dulu tau. aku dah lupa nama dia apa. penat ah nak google. 



sekarang aku suka bruno mars. HAHAHAHA.




randomly, i heard songs that have quality lyrics in it. 





















talks END here.

4 comments:

Sarah Sayuri Hartnett said...

quality in lyrics...that's exactly what im looking for :D

duraneyisyah said...

hehehe :p

cik deyla said...

kemain print scren pesbuk encik boyfie :D

duraneyisyah said...

ehh. MESTIIII. hehehe :P