June 29, 2011

sila menangis bersama-sama

esok ada test tapi satu hapak tak baca lagi. marilah ikut aku menangis bersama-sama. 





lecturer aku sem ni semua pandai bijaksana belaka. sebab bila beliau tanya kat kelas aku semua buat muka blur macam cicak berak hijau tak tau apa nak jawab soalan dia.




contoh soalan : awak tau tak status asthmaticus tu macam mana? 




kelas aku bagai dilanda monsun mulut-kena-gam-beberapa-saat sebab masing-masing BLUR gila bila beliau tanya macam tu. then, beliau pun explain dengan perasaan korang-ni-apesal-banyak-sangat-makan-semut?? benda dah belajar sem 2. okay. sem 2, sekarang aku dah sem 5. sem2 belajar takkan tak ingat? aku terasa sangat JAHIL berada di kelas beliau ye.



mari menangis bersama. tee underscore tee




lecturer aku yang cantik tu sangat-sangat hebat mengenai jantung. padahal student beliau yang satu ni SANGAT-SANGAT BENCIKAN JANTUNG! 




bila hebat bertemu benci. si benci akan mengalah dengan membuka buku untuk mencuba memahami kata-kata si hebat. 




saya sayang kakak saya yang cun melecun tu. tau? dia baik, even muka garang kerut-kerut. aku doa kejayaan dan jodoh beliau. terima kasih cik putih-cantik-melepak. dengan cik baru saya mencuba nak faham JANTUNG YANG KOMPLEKS mengalahkan cipan dalam hutan.




ok. BYE! 



T_________T







talks END here.

2 comments:

adila ♛ said...

kau pun sayang aku jugak kan dudu. heeee.... *malu

good luck btw, kau kan hebat

duraneyisyah said...

haha. okay. SAYANG DIELA!